Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@17:09:22 GMT

جزئیات بررسی طرح حمایت از سپاه در مجلس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۲۱۳

جزئیات بررسی طرح حمایت از سپاه در مجلس

به گزارش جهان نيوز،احمد امیرآبادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح دوفوریتی "حمایت از سپاه پاسداران" در مجلس، گفت: این طرح دوفوریتی در هفته گذشته، با تغییراتی به تصویب اکثریت اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس رسید.
وی در تشریح دلایل تهیه طرح دوفوریتی مجلس برای حمایت از سپاه پاسداران، اظهار داشت: پس از اینکه آمریکا، نام نیروی مردمی و فداکار سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد، جمعی از نمایندگان مجلس با تدوین طرحی دوفوریتی، خواستار مقابله با این اقدام خصمانه آمریکا و دیگر اقدامات این رژیم در منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوفوریت طرح مجلس برای حمایت از سپاه پاسداران در جلسه روز دوشنبه (۲۶ فروردین) کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شده، بنابراین، این طرح در جلسه علنی فردا (دوم اردیبهشت) و همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران در مجلس مطرح می‌شود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، کلیات طرح دوفوریتی مجلس برای حمایت از سپاه پاسداران در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۲۷ فروردین) پارلمان و از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر، با ۲۰۴ رأی موافق و ۲ رأی مخالف تصویب شده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دریافت 7 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم جاجرم در حمایت از سپاهان پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6082724

دیگر خبرها

  • (تصاویر) راهپیمایی نمازگزاران جمعه در حمایت از عملیات سپاه پاسداران
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حمایت زرندی ها از سپاه پاسداران وارتش جمهوری اسلامی
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • اگر پنجشنبه‌ها تعطیل شود، کارگران هم تعطیل هستند
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • حمایت رامسری ها از عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟