Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - معاون برنامه ریزی فرماندار آستارا گفت: نشت گاز منواکسیدکربن باعث مرگ دو مسافر در این شهرستان شد.

کامبیز لقمانی مقدم عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: فوت شدگان اهل شهرستان ارومیه بودند که دیشب در مغازه فروش لوازم خانگی در شهر لوندویل آستارا با روشن کردن کباب پز خوابیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ظهر امروز پس از اطلاع صاحب مغازه و اهالی از مرگ آنان، نیروهای اورژانس لوندویل در محل حضور یافته و فوت شدگان را به سردخانه بیمارستان بهشتی آستارا منتقل کردند.
وی یاد آور شد: شهروندان و گردشگران در استفاده از وسایل گرمایشی، نکات ایمنی را رعایت و از باز بودن مسیر دودکش ها اطمینان حاصل کنند.
پیشتر در ایام نوروز دو گردشگر در آستارا بر اثر نشت گاز منواکسیدکربن جان خود را از دست داده بودند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
7105/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گيلان گاز منواكسيد كربن آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان صنعتی در مازندران گفت : دستگاه دی اکسید کربن ساز ، از دود خروجی بویلر های حرارتی برای تولید و تزریق گاز دی اکسید کربن به گلخانه ها استفاده می کند.


حسین زاده افزود :هر سه نوع دستگاههای دی اکسید کربن سازبومی سازی شده این واحد صنعتی ، برای گلخانه ای صنعتی ،نیمه صنعتی و نیز گلخانه هایی در مقیاس کوچک قابل استفاده است.

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت صنعتی دانش بنیان دابو صنعت ، با اشاره به اینکه استفاده از این دستگاه تولید محصولات گلخانه ای به ویژه سبزی و صیفی را تا 40 درصد افزایش می دهد ،قیمت تمام شده محصول بومی سازی شده را نیز 50 درصد ارزانتر از نمونه های مشابه خارجی عنوان کرد.

ازدستگاههای دی اکسید کربن ساز در گلخانه ها برای افزایش فتوسنتز به منظور تقویت ریشه زایی ،جوانه زنی ،گلدهی ومیوه دهی گیاهان استفاده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • (تصاویر) شکنجه تکان‌دهنده زنان به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان