Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@19:02:52 GMT

دادستانی امنیت کشور سودان منحل شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۲۳۳

دادستانی امنیت کشور سودان منحل شد

ولید سید احمد محمود، دادستان کل سودان تصمیماتی گرفت که به موجب آن، دستور تاسیس دادستانی امنیت کشور ملغی شد.

وی همچنین تصمیم دیگری مبنی بر تاسیس دادستانی مبارزه با فساد به ریاست یاسر بشیر بخاری اتخاذ کرد و بر این اساس، تمامی دعاوی کیفری که به دادستانی امنیت کشور ارجاع داده شده بود، به دادستانی مبارزه با فساد انتقال داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولید سید احمد محمود همچنین مصونیت شماری از پرسنل دستگاه امنیت و اطلاعات ملی که به قتل احمد الخیر، یکی از تظاهرکنندگان در منطقه "خشم القربه" مظنون بودند، لغو کرد.

دادستان کل سودان دستور تسریع در تکمیل روند بررسی شکایت‌های کیفری را داد که در جریان اعتراضات و تظاهرات‌های اخیر مطرح شده بودند و اینکه گزارشی از آن‌ها به زودی تهیه شود.

در همین راستا، دادستان کل تصمیم به تشکیل کمیته عالی نظارت بر تحقیقات در خصوص پرونده‌های فساد و اموال عمومی و شکایت‌های مربوط به رخداد‌های اخیر گرفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی تهران علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از قوه قضاییه، دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد.

در همین راستا ضمن اعلام جرم، این فرد برای ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شد.

روز گذشته نیز دادستانی تهران در راستای حفظ امنیت روانی جامعه علیه چند روزنامه و فرد از جمله روزنامه جهان صنعت، روزنامه اعتماد، عباس عبدی اعلام جرم کرد.

دیگر خبرها

  • دادستانی تهران علیه دهباشی اعلام جرم کرد
  • دادستانی تهران علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه روزنامه جهان صنعت
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند
  • اعلام جرم دادستانی علیه روزنامه جهان صنعت
  • دادستانی تهران علیه یک روزنامه و خبرنگار اعلام جرم کرد
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه یک روزنامه و یک خبرنگار اقتصادی + جزئیات
  • دادستانی تهران علیه یک روزنامه و یک خبرنگار اعلام جرم کرد
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه روزنامه جهان صنعت و یک خبرنگار
  • برخورد قوه قضائیه در مقابله با فساد بی‌نظیر است