Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:40:38 GMT

نامی‌نو نایب قهرمان لیگ برتر اسکواش بانوان شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۴۶۱

نامی‌نو نایب قهرمان لیگ برتر اسکواش بانوان شد

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی اسکواش بانوان از پنجشنبه -۲۹ فروردین ماه- در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز و روز گذشته (شنبه) با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

رقابت‌های فصل ۹۸- ۹۷ لیگ برتر اسکواش بانوان ایران با حضور پنج تیم از استان‌های تهران، اصفهان، یزد و اراک برگزار شد که دو تیم نامی‌نو اصفهان و فرش کاخ آران و بیدگل نمایندگان استان اصفهان در این دوره از مسابقات بودند که تیم نامی‌نو اصفهان با کسب ۱۸ امتیاز بعد از تیم دانشگاه آزاد تهران، بر سکوی دومی ایستاد و عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر را حفظ کرد؛ این تیم که فصل گذشته با نام "ام ال ام تایتان" موفق شده بود علاوه بر کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر، قهرمان نخستین دوره مسابقات جام حذفی اسکواش بانوان کشور ویژه گرامیداشت "مرحوم علی روغنی" را هم از آن خود کند، در این دوره از رقابت‌ها با قبول شکست مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران، نایب قهرمان جام حذفی اسکواش بانوان کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدیث فرزاد، رضوان نقیبی، غزال شرف‌پور، سارا احمدی، سارا مؤمنی و نرگس سلطانی با مربیگری الهه مولادوست و سرپرستی اکرم مشایخی با نام نامی‌نو اصفهان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان رقابت لیگ برتر مسابقات لیگ برتر اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

تیم والیبال اپی‌سنتر با هدایت سرمربی تیم ملی ایران به عنوان نایب قهرمانی لیگ اوکراین رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار چهارم از سری فینال لیگ برتر والیبال اوکراین برگزار شد و در آن، تیم پرامیتی با حساب 3 بر 2 از سد اپی‌سنتر گذشت تا با کسب سومین پیروزی، مثل فصل گذشته، قهرمان لیگ اوکراین شود.

تقوی:اختلافات با پائز حرفه‌ای برطرف می‌شود/اصلاحات رخ می‌دهد

هدایت تیم اپی‌سنتر بر عهده مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران است.

پائز روز 4 اردیبهشت با حضور در تهران، هدایت تیم ملی را رسما بر عهده می‌گیرد تا تیم ایران را برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور