Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:01:09 GMT

بازدید رئیس شورای شهر تهران از مناطق سیل‌زده خوزستان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۴۹۳

بازدید رئیس شورای شهر تهران از مناطق سیل‌زده خوزستان

رییس شورای شهرتهران، رییس شورای عالی استان‌ها و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر با حضور در استان خوزستان، ضمن دیدار با مسئولان مدیریت شهری اهواز از اقدامات شهرداری تهران در این استان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت شهرنوشت، در سفر به خوزستان که محسن هاشمی رفسنجانی، مرتضی الویری، محمود صادقی، مجید فراهانی و مجتبی یزدانی حضور دارند، در جلسه‌ای با شهردار، رییس شورای شهر اهواز و مسولان استانداری خوزستان، عملکرد مدیریت شهری و خدمات ارایه شده از سوی شهرداری تهران در حادثه سیل استان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت و یزدانی - معاون خدمات شهری و رستمی - معاون مناطق شهرداری و مسئول مقیم تیم شهرداری تهران در استان خوزستان گزارش عملکرد خود را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر در ادامه از دشت آزادگان و چهار شهر محل خدمت نیروهای معین شهرداری تهران در خوزستان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی را اعلام کرد.

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزییات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی گفت: نرخ بلیت تک سفر که فعلا ۳۳۰۰ تومان است، برای سال ۱۴۰۳ حداکثر مبلغ ۴۳۰۰ تومان خواهد شد و در مورد خطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی نرخ را در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: برای مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش پیش بینی کرده‌ایم و به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی ۴۰ درصد افزایش اعمال شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به طور میانگین قیمت تمام شده در اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ رشد خواهند داشت، گفت: در مورد اتوبوس‌های ارائه خدمات دربستی نیز ۴۰ درصد رشد در نظر گرفته شده است.

تشکری هاشمی درباره افزایش نرخ تاکسیرانی نیز گفت: حداکثر رشد ۴۵ درصد برای نرخ کرایه تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است، البته ضریب شیب معابر بطور متوسط ۱۵ درصد خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: افزایش نرخ‌ها از شنبه اول اردیبهشت ماه سال‌جاری لازم الاجراست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان