Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید یکی از این مواردیکه در این گونه بحث های شورایی مورد اختلاف نظر است، چگونگی حضور روشنفکر در این شوراست، شخصیتی کاریزماتیک که اصولگرایان سعی دارند وی را در دایره خود جای دهند، اما بدلایلی تا کنون موفقیتی نداشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، سال 98 سالی سرنوشت ساز و حساس در کشور نام گرفته شده است، سالی که در پایان آن انتخابات سرنوشت ساز مجلس رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه های مختلف سیاسی بشدت از هم اکنون در حال جمع بندی های مختلف و آنالیزهای گوناگون جهت حضور قدرتمند در عرصه انتخابات پیش رو هستند.

 

یکی از جریانات فعال سیاسی استان که این روزها برنامه گسترده ای برای حضور در انتخابات خصوصا حوزه بویراحمد و دنا دارد، اصولگرایان هستند.

 

 این گروه سیاسی که تجربه تلخ شکست در دورقبلی انتخابات مجلس بویراحمد و دنا را در کارنامه دارد، از مدتها پیش با برگزاری جلساتی با بزرگان خود در استان سعی در هدایت فکری و سیاسی مستقل و وحدت آفرینی در جریان خود دارد، اما در برخی موضوعات هنور نتوانسته موفقیت چندانی داشته باشد.

 

شاید یکی از این مواردیکه در این گونه بحث های شورایی مورد اختلاف نظر است، چگونگی حضور روشنفکر در این شوراست، شخصیتی کاریزماتیک که اصولگرایان سعی دارند وی را در دایره خود جای دهند، اما بدلایلی تا کنون موفقیتی نداشته اند.

 

از طرفی روشنفکر نیز بدون حمایت همه جانبه اصولگرایان بویراحمد که 40 هزار رای ثابت در هر دوره انتخابات دارند، نمی تواند موفقیت چشمگیری داشته باشد، از طرف دیگر کاندیداهای هم طایفه ای وی شاید مجال را مثل نوبت های قبل از چنگ وی در بیارند، و این پدیده انتخابات دور قبل بویراحمد و دنا را زمین گیر کنند.

 

اما گفته می شود، رایزنی هایی در خصوص ابعاد مختلف بعمل آمده است و روند رشد وحدت و یکرنگی بیش از پیش امیدوار کننده است و شاید در ماه های آتی شوک بزرگی قبل از انتخابات مجلس به این حوزه انتخابیه وارد شود.

 

رویکرد جدید میدان دادن به جوانان نام گرفته است و تقریبا اکثر بزرگان و ریش سفیدان این جریان موافق هستند که جوانان را به کارزار انتخاباتی بفرستند.

 

باید منتظر ماند و دنبال کرد تا ببینیم واژگونی حداکثری آرا در طی ماه های آتی بسمت کدام کفه جریانات سیاسی سوق داده خواهد شد!

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران

دستور بررسی فوری اتفاقات مسابقات کشتی نونهالان صادر شد.

طرفداری | مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با صدور ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان این استان شد.

این دستور پس از آن صادر شد که در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران، شاهد وقوع اتفاقاتی تلخ و تاسف‌بار بودیم. در این حادثه، مربیان یکی از تیم‌ها با سلاح سرد (چاقو) به عوامل برگزاری مسابقات حمله‌ور شدند که واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان در ابلاغ خود، ضمن تاکید بر لزوم بررسی دقیق و موشکافانه این اتفاق، خواستار ارائه گزارشی جامع و مستند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران شده است. در این گزارش باید ضمن تشریح کامل جزئیات حادثه، نسبت به شناسایی متخلفان و معرفی آنها به مراجع ذیصلاح اقدام شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • جنجال ایکس در هند
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب