Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:36:49 GMT

بریمانلو به فینال جودوی قهرمانی آسیا نرسید

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۶۵۲

بریمانلو به فینال جودوی قهرمانی آسیا نرسید

نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف مغول از رسیدن به فینال جودوی قهرمانی آسیا بازماند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های وزن ۷۳- کیلوگرم جودوی قهرمانی آسیا در فجیره امارات، محمد بریمانلو دارنده مدال‌های برنز جهان و بازی‌های آسیایی در دیدار نیمه نهایی برابر سوگباتار سنداوچیر نفر پنجم جهان در سال ۲۰۱۸ از مغولستان در مدت زمان ۳۳ ثانیه ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای کسب مدال برنز به مصاف ویکتور وورتوف دارنده مدال برنز ۲۰۱۴ جهان از امارات می‌رود.

 

بریمانلو پیش از این در دور نخست برابر رشاد آریان از افغانستان در مدت زمان ۷۱ ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید.وی در دومین مبارزه نیز مقابل ایشن آمانوف قرقیز در مدت زمان ۳ دقیقه و ۲۲ ثانیه با ضربه فنی پیروز شد. وی در سومین مبارزه برابر سامون ماخمادبکوف تاجیک به روی تاتامی رفت و در یک مبارزه سخت و دشوار که ۷ دقیقه و ۳۷ ثانیه به طول انجامید با امتیاز وازاری به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

 

مهدی فتحی‌پور در وزن ۸۳-، مریم بربط در ۷۰- و نرگس اسدزاده در ۷۳- کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در روز دوم بودند که با شکست برابر رقبا حذف شدند.

 

 دیروز (شنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها نیز مصطفی ریاحی‌فر و ابوالفضل محمودی در وزن ۶۰- و قاسم نوری‌زاده در ۶۶- کیلوگرم با شکست برابر رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

 

بریمانلو جودو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بریمانلو جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.
علی آقا میرزایی ملی پوش گیلانی در گروه اول مقدماتی کایاک یک نفره ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان ۳۹ ثانیه و ۷۶۱ هزارم ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. 
در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.
ملی پوش گیلانی کایاک کشورمان در دور نیمه نهایی این ماده در رقابت با حریفانی از هنگ کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد تا فردا در این مرحله با حریفان رقابت کند.
دیگر ملی پوش گیلانی آب‌های آرام کشورمان الناز شفیعیان نیز در این مسابقات حضور دارد که فردا جمعه در یک نفره ۵۰۰ متر برای رقابت با حریفان به آب خواهد زد.
همچنین آرش بصارت دار از گیلان به عنوان مربی ملی پوشان را در این مسابقات همراهی می‌کند.
تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان با ۵ قایقران شانس خود را برای حضور در المپیک پاریس آزمایش می‌کند.


دیگر خبرها

  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به فینال رسیدند