Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی شب گذشته در دیدار برابر رئال سوسیداد موفق به کسب یک پاس گل شد تا آماری فوق العاده از خود به جای بگذارد.

طرفداری- لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در سی بازی این فصل لالیگا به میدان رفته و بهترین آمار را میان بازیکنان لیگ اسپانیا به ثبت رسانده است. مسی در این سی بازی، 33 گل و 13 پاس گل به ثبت رسانده که مجموعا در 46 گل این فصل بارسلونا در لالیگا مشارکت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی داریم به طرح گرافیکی اختصاصی در این رابطه:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵

باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله منچسترسیتی امیدوار است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا در مقابله با اقدام باشگاه رئال مادرید که در تلاش برای جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن است، ارلینگ هالند را به‌عنوان هدف نقل‌وانتقالاتی خود در نظر گرفته است.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در شماره امروز خود (سه‌شنبه) گزارش داد؛ ارلینگ هالند خرید رؤیایی باشگاه بارسلونا برای تابستان 2025 است و با توجه به درآمد حاصل از ورزشگاه جدید، باشگاه باید توانایی خرید او را در تابستان 2025 داشته باشد.

طبق این گزارش؛ فاکتورهایی که می‌تواند به بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله منچسترسیتی در تابستان 2025 کمک کند، به شرح زیر است:

* تحقیقات از منچسترسیتی درباره نقض احتمالی قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا

* منقضی شدن قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی در تابستان 2025

* رابطه شخصی فوق‌العاده خوان لاپورتا با مدیر برنامه‌های هالند

* مکسوِل بازیکن سابق بارسلونا نیز یکی از مدیر برنامه‌های هالند است

هالند مرسدس بنز 3.2 میلیون یورویی خرید + عکس

هالند 22 ساله که تابستان 2022 پس از دو فصل و نیم درخشش در بوروسیا دورتموند، با فعال شدن بند فسخ 60 میلیون یورویی‌اش به منچسترسیتی پیوست، در این تیم انگلیسی هم فوق‌العاده کار کرده و تاکنون در 87 بازی موفق به ثمر رساندن 81 گل شده و 15 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

این مهاجم نروژی که در فصل جاری هم در 34 بازی 29 گل برای تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به ثمر رسانده، تاکنون به منچسترسیتی برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • اتفاق عجیب برای لیونل مسی
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد
  • مارسلینیو بهترین سرمربی ماه مارس 2024 لالیگا