Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم نیویورک ردبولز امشب (یکشنبه) در پایتخت انگلیس قرارداد سرمربی جدید فرانسوی خود را منعقد می‌کند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، تیری آنری، سرمربی پیشین تیم فوتبال موناکوی فرانسه در آستانه امضای قرارداد با تیم نیویورک ردبولز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیور مینتسلاف، مدیر ورزشی این تیم آمریکایی امروز راهی انگلیس شد تا در لندن با تیری آنری قراردادی تحت عنوان سرمربی جدید امضا کند.

بر اساس این گزارش، قرارداد نیویورک ردبولز و تیری آنری ظرف ساعت‌های آینده به صورت رسمی امضا و رسانه‌ای می‌شود. این تیم در لیگ MLS آمریکا حضور دارد.

تیری آنری سابقه بازی در تیم نیویورک ردبولز را دارد و دوران فوتبالش را سال 2014 میلادی در این تیم به اتمام رساند. او در 135 بازی 52 گل برای تیم نیویورک ردبولز به ثمر رساند. این تیم در هفت بازی فصل جاری لیگ MLS آمریکا فقط یک پیروزی کسب کرده است.

افزایش تعداد تیم‌های لیگ آمریکا به 30 تیم

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیری آنری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیری آنری تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال

سرمربی پیشین آرسنال معتقد است که در بازی امشب باواریایی‌ها و توپچی‌های لندن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر که از ماه مِی 2018 در پی جدایی از آرسنال پس از 22 سال حضور روی نیمکت این تیم، دیگر هدایت تیمی را بر عهده نگرفت و اکنون به عنوان مدیر بخش توسعه فوتبال در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) فعالیت می‌کند، در گفت‌و‌گو با شبکه «بی‌این اسپورتس» درباره پیش‌بینی‌اش از بازی امشب دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: به نظرم شانس دو تیم برای صعود 50-50 است.

وی افزود: بایرن مونیخ اخیراً در بوندس‌لیگا در خانه خود آسیب‌پذیر بوده است، آنها در یک بازی بسیار مهم به دورتموند باختند، به همین خاطر بخت صد درصدی پیروزی نخواهند بود. با این حال هنوز فکر می‌کنم که آرسنال ممکن است در مقابل بایرن مونیخ متزلزل ظاهر شود.

سرمربی پیشین آرسنال در مواجهه به این پرسش که «آیا این نظر واقعی شما است یا اینکه از روی احساسات خود چنین پیش‌بینی دارید؟»، اظهار داشت: تا حدودی ترکیبی از هر دو.

توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است

ونگر 70 ساله که با آرسنال سه بار فاتح لیگ برتر انگلیس شد، بهترین رکوردش با توپچی‌های لندن در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 06-2005 بازمی‌گردد که موفق شد این تیم را تا فینال پیش ببرد، جایی که 2 بر یک مغلوب بارسلونا شدند و از کسب قهرمانی باز ماندند.

تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال که بازی رفت‌شان با تساوی 2-2 در لندن همراه شد، از ساعت 22:30 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • پوکر تیری آنری مقابل لیدزیونایتد (17 آوریل، 2004) / فیلم
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و قائمشهر
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی