Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع کویتی از اعمال محدودیت این کشور در صدور روادید برای اتباع شش کشور از جمله ایران خبر دادند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برخی منابع کویتی گزارش دادند که دولت این کشور دستوراتی به اداره گذرنامه و اقامت در خصوص صدور روادید برای اتباع شش کشور از جمله ایران صادر کرده است.

روزنامه کویتی «الأنباء» نوشت که دستوراتی به اداره اقامت استان‌های کویت درباره عدم صدور مجوز سفر برای اتباع شش کشور اعم از عراق، سوریه، یمن، ایران و پاکستان، صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دولت کویت در این ابلاغیه خود به اداره اقامت استان‌ها از آن‌ها خواسته است که صدور روادید برای اتباع شش کشور مذکور تنها پس از ارسال درخواست‌ها به دفتر «خالد الجراح» معاون نخست‌وزیر و وزیر کشور کویت و کسب موافقت وی، صورت خواهد گرفت و در صورت عدم موافقت الجراح با تقاضای صدور روادید افراد مخالفت خواهد شد.

طبق دستورات صادره، کارگران بنگلادشی که برای نخستین بار وارد کویت می‌شوند هم مشمول قانون مذکور خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روزنامه کویتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۲۲ هزار تن کاه حبوبات از بنادر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: ۲۲ هزار تن کاه حبوبات شامل کاه نخود، لوبیا و عدس از بندر آبادان، اروندکنار و چوئبده در سال گذشته به کشور‌های کویت و امارات متحده عربی صادر شده است.
حسن دشتی‌نژاد افزود: صادارت این میزان کاه حبوبات توسط ۱۲۲ شخص حقیقی و شرکت بازرگانی انجام شد که پس از اخذ مدارک، بازدید و تعیین ماهیت از بندر آبادان صادر شده است.
او به وجود سه بندر صادراتی در شهرستان آبادان و نزدیکی این بنادر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس و بخصوص کشور‌های کویت و عراق اشاره کرد و گفت: زمینه لازم برای صادرات محصولات کشاروزی از بنادر آبادان فراهم است.
شهرستان آبادان دارای سه بندر صادراتی در اروندکنار، چوئبده و شهر آبادان است.

دیگر خبرها

  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند
  • ادعای رسانه های آمریکایی درباره برنامه اسرائیل برای پاسخ به ایران
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران
  • ضرغامی: ورودی تمامی شهرها بازارچه صنایع‌دستی ایجاد می‌شود
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در قزوین
  • صادرات ۲۲ هزار تن کاه حبوبات از بنادر آبادان