Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین اصفهان ماجرای درگیری فیزیکی در دیدار تیمش برابر تیم استقلال ملاثانی خوزستان را تشریح کرد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در ادامه دور برگشت لیگ دسته سه فوتبال، ورزشگاه آرارات اصفهان 26 فروردین ماه میزبان دیدار تیم‌های سپاهان نوین اصفهان و استقلال ملاثانی خوزستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی که سپاهان نوین با یک گل از حریف خود پیش بود، در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد و در فیلمی که از حواشی این دیدار منتشر شده مشخص است که بازیکنان تیم استقلال ملاثانی با بازیکنان و برخی از عوامل تیم سپاهان نوین درگیر شده و با مشت و لگد و حتی میله پرچم کرنر آنها را مضروب می‌کنند.

حسین چرخابی سرمربی تیم سپاهان نوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره اتفاقات این دیدار اظهار داشت: تیم سپاهان نوین تماشاگر چندانی ندارد. متأسفانه مسائلی بین برخی بازیکنان ملاثانی و چند نفر از بازیکنان این تیم که پشت نیمکت بودند به وجود آمد که منجر به این اتفاقات شد، در حالی که دقیقه 92 بازی بود و ما با یک گل جلو بودیم و 2 دقیقه هم به پایان بازی باقی مانده بود.

وی افزود: ما که متوجه نمی‌شدیم بازیکنان این تیم به یکدیگر چه می‌گویند، اما گویا بر سر ترکیب تیم اختلافاتی بین خودشان به وجود آمده بود و اعضای این تیم غافل از اینکه از مسابقه فیلم‌برداری می‌شود، شروع به سنگ‌پرانی و درگیری با بازیکنان ما کردند.

سرمربی تیم سپاهان نوین اصفهان ادامه داد: استقلال ملاثانی تیم بسیار خوبی است که بازیکنان و کادرفنی خوبی هم دارد، اما متأسفانه برخی حواشی باعث شد از کوره در بروند و آن صحنه‌ها به وجود بیاید.

چرخابی درباره سرنوشت نتیجه این مسابقه تصریح کرد: پس از پایان درگیری‌ها، داور به زمین بازگشت و عنوان کرد حداقل 4 بازیکن باید اخراج شوند تا بازی را ادامه دهم ولی آنها قبول نکردند و زمین را ترک کردند و به احتمال زیاد نتیجه بازی 3 بر صفر به سود سپاهان نوین اعلام می‌شود که البته کمیته انضباطی باید در این خصوص رأی خود را اعلام کند. هر مسابقه‌ای ناظر دارد و تا وقتی که آمبولانس و عوامل انتظامی حضور نداشته باشند، اجازه برگزاری بازی را نمی‌دهد اما درگیری آن‌قدر بالا گرفت که مأموران انتظامی هم با وجود اینکه تلاش زیادی انجام دادند نتوانستند کار زیادی انجام دهند.

اصفهان| سرمربی سپاهان نوین: ذوب‌آهن هم تیم سایه تشکیل دهدتبریز| شعار «بازیکن بی‌غیرت» در تبریز و پرتاب صندلی به زمین/ درگیری فیزیکی هوادار تراکتورسازی با شجاعی و دژاگهتبعات باخت تراکتورسازی؛ ترافیک، تخریب اموال عمومی و مصدومیت تماشاگران و مأموران پلیس

آسیب‌دیدگی بدنساز و تدارکات سپاهان نوین در درگیری‌ها

وی بیان داشت: متأسفانه بینی بدنساز تیم‌های امید ما در این درگیری‌ها شکست و تدارکات تیم هم به دلیل لگدی که به پهلویش زدند، چند دقیقه بی‌هوش شد و گردن او به شدت آسیب دیده و در خانه خوابیده است. باشگاه سپاهان ابتدا می‌خواست این موضوع را فیصله دهد، اما متأسفانه تیم حریف می‌خواست با انتشار عکسی از یکی از بازیکنان این تیم پیش‌دستی کند و باشگاه سپاهان هم مجبور شد این موضوع را از طریق کمیته انضباطی پیگیری کند.

سرمربی تیم سپاهان نوین اصفهان درباره شرایط تیمش در لیگ دسته سه اظهار داشت: پس از 5-6 سالی که متأسفانه سپاهان نوین فعالیت نداشت، با همت رئیس و اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه و برای اینکه برای تیم لیگ برتری سپاهان اقدام به بازیکن‌سازی کرده و از هزینه باشگاه کم کنند، تیم سپاهان نوین دوباره راه‌اندازی شد. تمام باشگاه‌‌های دنیا تیم‌های سایه دارند که هم از آنها بازیکن می‌گیرند و هم بازیکنان را ترانسفر می‌کنند و حتی رئال مادرید 2 تیم سایه دارد.

چرخابی افزود: با وجود اینکه سپاهان نوین در گذشته فواید زیادی برای تیم بزرگسالان سپاهان داشت، متأسفانه مدیرعامل‌هایی که در ادامه به سپاهان آمدند درست فکر نکرده و سپاهان نوین را منحل کردند، اما خوشبختانه مسعود تابش این تیم را دوباره راه‌اندازی کرد. در حال حاضر با تیم‌های کرج، کیان تهران و استقلال ملاثانی خوزستان رقابت نزدیکی داریم. 3 هفته به پایان مسابقات باقی مانده و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که به لیگ بالاتر صعود کنیم.

هنوز نمی‌دانیم چند تیم صعود می‌کنند

وی با بیان اینکه تیمش در رده چهارم جدول گروه خود قرار دارد، ادامه داد: البته امتیازها بسیار نزدیک است و با تیم دوم 3 امتیاز و با تیم اول جدول هم 4 امتیاز اختلاف داریم. البته باید صدرنشین باشیم، اما در شرایطی که با صرف هزینه زیاد به ساوه رفتیم و برابر تیم ساوه مساوی گرفتیم، این تیم پس از دیدار با ما از مسابقات کنار کشید و رقبای ما علاوه بر اینکه 3 امتیاز بدون‌زحمت به دست آوردند، 3 گل نیز به تفاضل گل آنها اضافه شد و کنار کشیدن نماینده ساوه ضربه سختی به ما زد.

سرمربی تیم سپاهان نوین اصفهان در پاسخ به اینکه چند تیم به لیگ دسته 2 صعود می‌کنند، گفت: با اینکه تنها 3 هفته به پایان مسابقات نمانده هنوز این موضوع مشخص نیست و علت آن را هم نمی‌دانم.

تهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان

در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، فردا _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار بصورت زنده از شبکه ورزش و شبکه اصفهان پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • دیدار سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان