Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - روزنامه عربی زبان الرای امروز (یکشنبه) در مطلبی با لحنی هشدارآمیز خطاب به رژیم صهیونیستی نوشت بهتر است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با توجه به آمادگی کامل حزب الله و ایران، ادامه حیات اسرائیل را با ماجراجویی، به خطر نیندازد.

به گزارش ایرنا به نقل از این روزنامه کویتی؛ سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با شماری از فرماندهان ارشد این جنبش به آنان اعلام کرده است که نبرد احتمالی با اسرائیل در همین تابستان رخ خواهد داد و همه باید این موضوع را بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته الرای، زرادخانه های موشکی که حزب الله در اختیار دارد، برای شلیک همزمان صدها فروند موشک به سوی اسرائیل کافی است، همچنین فرماندهان ارشد این گروه، نیروهایشان را از خط مقدم جبهه های نبرد سوریه، به لبنان بازگردانده اند و در آمادگی کامل به سر می برند.
بهتر است نتانیاهو بداند که حزب الله و ایران هزاران هدف در فلسطین اشغالی را زیر نظر دارند و در صورت احساس خطر آماده دست زدن به هر اقدامی هستند. افزون بر این نصرالله چندی پیش با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هدف این حزب، نابودی کامل اسرائیل است، بنابراین بهتر است اسرائیل تنها نظاره گر تحریم های آمریکا علیه ایران و لبنان باشد و با ماجراجویی حیات خود را به خطر نیاندازد.
الرای افزود: نصرالله در دیدار خود با فرماندهان ارشد حزب الله تاکید کرد که چه بسا من و بسیاری از فرماندهان ارشد این حزب برای مدتی طولانی در میان شما نباشیم و شاید اسرائیل در ترور فرماندهان ما موفق شود، اما این بدان معنا نیست که عمر حزب الله به پایان می رسد، زیرا حزب ما به اشخاص وابسته نبوده و بخشی از جامعه لبنان است.
در ادامه مطلب الرای آمده است: نصرالله به فرماندهان خود اعلام کرد که علایم و قران نشان می دهد اسرائیل سعی دارد مانند جنگ 33 روزه سال2006، با حمله به لبنان همه را غافلگیر کند.
الرای افزود: به نظر می رسد با پیروزی حزب راست افراطی در اسرائیل و ارجاع اجرای معامله قرن به تابستان، نتانیاهو احساس قدرت زیادی کرده و می خواهد همه تهدیدات موجود همچون ایران و حزب الله را از سر راه خود بردارد اما باید دید تا چه حد این احساس توخالی می تواند به واقعیت نزدیک باشد.
در ادامه مطلب آمده است: سیدحسن نصرالله هیچگاه این گونه در خصوص نزدیکی زمان وقوع جنگ صحبت نکرده بود و این نشان می دهد تحرکات اخیر آمریکا در آب های منطقه ای و تنش واشنگتن و تل آویو با تهران، شرایط منطقه را بسیار حساس کرده است.
خاورم*9208**1486**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اسرائيل حزب الله لبنان الراي كويت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید

به گزارش رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت لبنان، این گروه صحنه‌هایی از عملیات خود در هدف قرار دادن سکوی گنبد آهنین در شهرک کفار بلوم در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد‌های تهاجمی را منتشر کرد.

در تحولی دیگر در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی، منطقه «المطله» نیز هدف حمله نیروه‌های مقاومت لبنان قرار گرفت.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه المطله در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و زخمی شدند.

این حمله پس از آن صورت گرفت که ساعاتی پیش حملات توپخانه‌ای اسرائیل به حومه شهر خیام در جنوب لبنان از سر گرفته شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیرو‌های مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می‌زند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • شورای عالی امنیت ملی در جایگاه تراز
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • اسرائیل در صورت تداوم ماجراجویی‌ها پاسخ قاطعانه‌تری دریافت می‌کند
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد