Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@23:13:47 GMT

ادعای محدودیت صدور روادید کویت برای اتباع ایران

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۹۶۲

ادعای محدودیت صدور روادید کویت برای اتباع ایران

برخی منابع کویتی گزارش دادند که دولت این کشور دستوراتی به اداره گذرنامه و اقامت در خصوص صدور روادید برای اتباع شش کشور از جمله ایران صادر کرده است.

روزنامه کویتی «الأنباء» نوشت که دستوراتی به اداره اقامت استان‌های کویت درباره عدم صدور مجوز سفر برای اتباع شش کشور اعم از عراق، سوریه، یمن، ایران و پاکستان، صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت کویت در این ابلاغیه خود به اداره اقامت استان‌ها از آن‌ها خواسته است که صدور روادید برای اتباع شش کشور مذکور تنها پس از ارسال درخواست‌ها به دفتر «خالد الجراح» معاون نخست‌وزیر و وزیر کشور کویت و کسب موافقت وی، صورت خواهد گرفت و در صورت عدم موافقت الجراح با تقاضای صدور روادید افراد مخالفت خواهد شد.

طبق دستورات صادره، کارگران بنگلادشی که برای نخستین بار وارد کویت می‌شوند هم مشمول قانون مذکور خواهند شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: صدور روادید کویت ایران اتباع ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز

روز یکشنبه ۲ ثور فرمانده انتظامی البرز با هیات همراه ضمن بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری استان و اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی با حضور دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی دیدار و در خصوص حضور اتباع خارجی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

در این دیدار دهقان شیری ضمن تقدیر از حضور فرمانده انتظامی استان گزارشی از فعالیتها و اهم اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع مجاز، شناسایی و بازگشت اتباع غیرمجاز به کشورشان ارائه نمود.

وی با تاکید بر حساسیت حوزه اتباع افزود: تعامل و هماهنگی ما به روند اجرای سیاست ها و دستورالعملهای ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت در امور اتباع کمک بیشتری خواهد کرد و در نهایت میتوان از ظرفیت های استان جهت ساماندهی اتباع خارجی بهره برد.

در پایان ضمن تشکر از همکاران فراجا استان و فرمانده محترم انتظامی استان در خصوص ساماندهی و بازگشت اتباع خارجی به کشورشان گفت:این فرایند به صورت روزانه در تمامی شهرستان های استان در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز