Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، این مراسم سراسر شور و معنویت با حضور آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان و امام جمعه مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، محمدرضا کلایی شهردار مشهد، جانبازان و خانواده معزز شهدا، مسئولان لشکری و کشوری، خادمان بارگاه رضوی و جمع کثیری از زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرائت قرآن و هم‌خوانی قرآن کریم، مدیحه سرایی و شعرخوانی آقایان هادی الهی، غفورزاده و جعفر ملائکه، اجرای تواشیح توسط گروه آوای رضوان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در میان این مراسم با شکوه شرکت کنندگان در اجتماع منتظران ظهور حضرت مهدی(عج) نیز پس از طی مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی وارد رواق امام خمینی(ره) شدند و شکوه خاصی را به مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت بخشیدند.

در بخش پایانی برنامه نیز حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه کشور به ایراد سخنرانی پرداخت.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشن های نیمه شعبان حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اجتماع مردمی وعده صادق با حماسه خوانی میثم مطیعی چهارشنبه ۲۹ فروردین حوالی ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

این مراسم که در حمایت از حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود در مشهد مقدس، حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام)، رواق امام خمینی (ره) برقرار است و ورود برای عموم مردم آزاد است. 

طبق برنامه در این اجتماع حجت‌الاسلام علی علیزاده به عنوان سخنران حضور دارد، سعید قانع مرثیه‌سرایی و میثم مطیعی حماسه‌خوانی می‌کنند. حجت‌الاسلام حسن فیروزی‌نیا نیز قرائت دعای جوشن صغیر را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها