Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا- معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام بازديد ديروز رئيس جمهوري از منطقه سيل زده بخش ماژين را دستاوردي براي همه استان دانست و تحقق ان را حاصل پيگيري جدي استاندار ايلام ذکر کرد.

به گزارش ايرنا محمد نوذري شنبه شب در جريان ويژه برنامه جشن سالگشت ميلاد باسعادت منجي عالم بشريت حضرت ولي عصر (عج) که در دانشگاه ايلام برگزار شد اين مناسبت را به منتظران مومن ابشان تبريک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي برخي مسائل حاشيه اي طرح شده در خصوص محدوديت سفر و بازديد رئيس جمهوري به منطقه ماژين از توابع شهرستان دره شهر استان ايلام ايراد ناروا و غير منطبق با واقعيت دانست.
معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام توضيح داد: رييس جمهوري در شرايطي از منطقه سيل زده دره شهر بازديد کرد که براساس برنامه رسمي تنها استان هاي لرستان وخوزستان به عنوان مقصدهاي سفر و بازديد ديروز شنبه وي اعلام شده بود.
نوذري به پيگيري مستمر استاندار براي حضور رييس جمهوري به مناطق سيل زده ايلام اشاره مرد و افزود: با توحه به برنامه بازديد رئيس جمهوري از پلدختر که در مجاورت ماژين قرار دارد تصميم گرفتند که به خواسته استاندار ايلام جواب مثبت بدهند و اقاي دکتر روحاني به اين منطقه نيز سفر کوتاهي داشته باشند و بعد راهي استان خوزستان شوند.
نوذري در ادامه به همراهي استاندار ايلام در سفر رئيس جمهوري به استان خوزستان اشاره کرد و گفت؛ به دليل اينکه در سفر رئيس جمهوري به استان با توجه به ازدحام جمعيت فرصت ارائه گزارش جامع و کامل خسارات سيل فراهم نشد.
وي اضافه کرد: براين مبنا استاندار ايلام با همراهي و مشايعت رئيس جمهوري بسوي استان خوزستان فرصت مناسبي يافت که مجموع خسارت هاي ناشي از سيل استان ايلام را به رئيس دولت تدبير گزارش کند.
وي ياد اوري کرد: در جريان بازگشت استاندار ايلام از دزفول و عزيمت بسوي ايلام بالگرد حامل وي دچار نقض فني شد که خوشبختانه خسارت يا اسيب جسمي رخ نداده و استاندار وهمراهان وي در سلامت کامل هستند.
معاون سياسي و امنيتي در ادامه از برخي افراد که مي گويند چرا رئيس جمهوري به ديگر نقاط استان ايلام سفر نکرده است گلايه کرد.
وي گفت؛ علت اصرار و پيگيري استاندار ايلام براي سفر و حضور اقاي روحاني به استان ايلام اين بود که از اين فرصت براي ارائه گزارش کاملي از وضعيت نابرخوردار استان و همچنين خسارات وارده به تمام مناطق سيل زده استان استفاده شود.
وي ادامه داد؛ نبايد استان را به2 منطقه شمال و جنوب تفکيک کرد: در روزهاي ماقبل بيشتر وزرا و مسئولان کشوري از ديگر مناطق سيل زده استان چون روستاهاي غرب رودبار بازديد کردند و براي خل مسائل و مشکلات اهالي اين مناطق تصميم هايي اتخاذ شده است .
وي تصريح کرد: همه مردم مناطق استان ايلام بي هيچ تفکيک و تقسيمي براي مسئولان عزيز و قابل احترام هستند.
6034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری مصوبات دورنخست سفر رییس جمهور به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، استاندار عصر امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر دورنخست رییس جمهور به گیلان گفت: در این سفر ۱۸۶ مصوبه در قالب اجرای هزار و ۴۱۰ طرح احصاء شد و تاکنون ۸۹۵ طرح بطور کامل اجرا شده و ۵۱۵ طرح هم در حال اجرا است.
دکتر اسدالله عباسی از مجموع مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست اعتبارات ملی و وزارتخانه ایی خود را در راستای اتمام هرچه سریعتر طرح‌های باقیمانده از مصوبات سفر دورنخست رییس جمهور از طریق مراجعه به وزارتخانه‌های متبوع خود پیگیری کنند.
وی همچنین از روند اجرای مولد سازی در برخی از دستگاه‌های اجرایی گیلان ابراز نارضایتی کرد وافزود: پیگیری مستمر این امر از الزاماتی ست که باید در اولویت مدیران مربوطه قرار گیرد.
استاندار در ادامه اتمام طرح‌های نیمه تمام را از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد وبا بیان اینکه تمامی این طرح‌ها از گذشته برای این دولت باقیمانده افزود: مردم انتظار دارند این طرح‌ها هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و دولت برای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
موسی فکورسرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان نیز در این نشست اعلام کرد: اتمام ۸ کیلومتر باقیمانده از آزاد راه در حد فاصل منجیل تا رودبار و خط آهن رشت – کاسپین هم از طرح‌های مهم دور نخست سفر رییس جمهور به گیلان بوده که یکی پیش از آغاز سال جدید افتتاح شده و دیگری هم در آستانه‌ی بهره برداری ست.
محمد رستمی، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان نیز دراین نشست گزارشی از روند تخصیص اعتبارات به طرح‌های دورنخست سفررییس جمهور به گیلان ارایه کرد وافزود: دولت برای اینکار ۲۰ همت اختصاص داد که ۷/۸ همت آن از تعهدات سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ست و تاکنون ۸۴ درصد این تعهد تخصیص یافته است.
 حسین محمدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز در این نشست تعداد طرح‌های حوزه‌ی اقتصادی مصوبات سفر را ۱۸ طرح اعلام کرد وافزود: تاکنون ۱۴ طرح بطور کامل اجرا شده و یک طرح مهم هم با ۵ همت اعتبار تسهیلاتی، مربوط به بنگاه‌های اقتصادی ست که ۴/۸۷ درصد آن نیزپرداخت شده است.
تقی ربانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز دراین نشست اعلام کرد: شبکه‌ی استانی از محل سفر دور نخست رییس جمهور سه طرح با اختصاص ۳۰ میلیارد تومان داشته که تاکنون ۳۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته است.
در ادامه‌ی این نشست هر یک از مدیران اجرایی ودولتی روند پیگیری مصوبات دورنخست سفررییس جمهور به گیلان را در دستگاه متبوع خود تشریح کردند.
در دور نخست سفر رییس جمهور به گیلان، تصمیم برآن شده بود که بخشی از طرح‌ها از طریق اجرای مولد سازی دستگاه‌ها تامین اعتبار شود.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • نشست پیگیری مصوبات دورنخست سفر رییس جمهور به گیلان