Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوتینیو از جو فوق العاده آنفیلد می‌گوید.

طرفداری - فیلیپه کوتینیو، هافبک بارسلونا اعتراف کرد در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته است.

کوتینیو در زمستان 2018 با انتقالی که می‌تواند 160 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه داشته باشد، از لیورپول خریداری شد ولی در این مدت نتوانسته انتظارات را به عنوان گران ترین خرید تاریخ باشگاه برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا هم او با خوشحالی پس از گلی که به منچستریونایتد زد، حاشیه‌های جدیدی به وجود آورده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، کوتینیو می‌گوید:

معتقدم در هر تیم و مکان جدیدی شما برای هماهنگی به زمان نیاز دارید. من یک سال و یکی دو ماه است که در بارسلونا هستم ولی همواره با میل زیادی برای پیشرفت، یاد گرفتن و بردن کار کرده‌ام. امسال به لحاظ فردی بهترین یا یکی از بهترین فصول فوتبالی من نبوده است. با این حال هیچ وقت از عزم و اراده من کاسته نشده است. هر بازی یک فرصت است. فقط در لحظه زندگی می‌کنم و تمرکزم روی بازی بعدی است. حتی به چند بازی بعد هم فکر نمی‌کنم چون به وقتش از راه می‌رسند. روی زمان حال برای تغییر شرایط تمرکز کرده‌ام. با کار، تلاش و آرامش همه چیز از راه می‌رسد. چه در برزیل چه بارسلونا به سختی از شما انتقاد می‌شود. نباید زیاد به این مسائل توجه کرد. وقتی شما خوب بازی می‌کنید، تمجیدهای فراوانی می‌شود و وقتی بد بازی می‌کنید، شما را می‌کشند. همیشه باید راه میانه‌ای را در پیش بگیرید. نه زمانی که خوب بازی می‌کنید خدا هستید و نه وقتی یک بازی بد کار می‌کنید، بدترین بازیکن دنیا. باید ذهنیت قوی داشته باشید.

خوشحالی پس از گلم مقابل منچستریونایتد؟ همواره فردی بودم که به همه احترام می‌گذاشتم ولی اینجا بسیاری از رسانه‌ها به تلاشی که من در هر جلسه تمرینی و هر بازی می‌کنم احترامی نمی‌گذارند. این کار - دست در گوش - را کردم تا به مردم نشان دهم خیلی وقت‌ها باید در گوشم را بگیرم تا بتوانم روی بازی و کارم تمرکز کنم تا مطمئن شوم مسائل بیرونی روی من اثری نمی‌گذارد. آن ژست مثل یک رهایی بود. 

بازگشت به آنفیلد؟ اتفاق بسیار خاصی خواهد بود و واقعا مشتاق از راه رسیدنش هستم. توضیح جوی که بر آنفیلد حاکم است، دشوار است. اتمسفری معرکه دارد. باید حتما در آنفیلد بازی کرده باشید تا متوجه شوید از چه چیزی حرف می‌زنم. حالا به عنوان بازیکن تیم رقیب این جو را تجربه می‌کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به نقل‌ از اکیپ؛ ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن بعد از این پیروزی بزرگ در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

بازی کردم در این ورزشگاه اصلا آسان نیست. به دستاوردی که داشتیم، افتخار می کنم. ما فقط نماینده باشگاه نبودیم بلکه نماینده کشور فرانسه هستیم و این نتیجه مایه افتخار و غرور است. بعد از گل اول، این باور و احساس ایجاد شد که ما می توانیم به بازی برگردیم. امشب یکی از بهترین شب های دوران ریاست من در پاریس است. ما بهترین هواداران دنیا را داریم و این موفقیت را با کمک یکدیگر کسب کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها / واقعا درک نمی کنم چرا جامعه را به تقابل می کشانید؟
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • لوییس انریکه علیه بهترین خاطره دوران مربیگری!