Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@14:11:30 GMT

نخست‌وزیر پاکستان وارد مشهد شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۰۴۸

نخست‌وزیر پاکستان وارد مشهد شد

هواپیمای حامل «عمران‌خان» نخست‌وزیر پاکستان دقایقی پیش در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشست.

به گزارش فارس، هواپیمای حامل «عمران‌خان» نخست‌وزیر پاکستان دقایقی پیش در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشست.

«عمران‌خان» نخست‌وزیر پاکستان و هیأت همراه مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و برخی دیگر از مقامات استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این سفر مهم اسد عمر (وزیر اقتصاد و دارایی)، شیرین مزاری (وزیر فدرال برای حقوق بشر)، فهمیده میرزا (وزیر فدرال دولت پاکستان در امور هماهنگی ایالات ها)، سید علی حیدر زیدی (وزیر فدرال دولت در امور دریایی)، سید ذوالفقار بخاری (مشاور ارشد نخست وزیر در امور پاکستانی‌های مقیم خارج از کشور)، عبدالرزاق داود (مشاور ارشد نخست وزیردر امور بازرگانی و صنعتی) عمران‌خان را همراهی می‌کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عمران خان پاکستان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزارت تجارت پاکستان وارد کابل شد

معاون وزارت تجارت پاکستان برای رایزنی با مقام‌های طالبان پیرامون رفع موانع ترانزیت و تجارت دوجانبه وارد کابل شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت صنعت و تجارت حکومت طالبان اعلام کرد «محمد خُرم آقا» معاون وزارت تجارت پاکستان در رأس یک هیئت بلند پایه آن کشور، به دعوت رسمی افغانستان وارد کابل شده است.

اطلاعیه می‌افزاید: هدف این سفر ادامه گفتگو پیرامون تحکیم و گسترش روابط تجاری و ترانزیتی دو کشور است.

«آخندزادهعبدالسلام جواد»سخنگوی وزارت صنعت و تجارت حکومت طالبان پیش از این درباره سفر هیئت پاکستانی به «داون نیوز» گفته بود: ما موضوع ممنوعیت چند کالای ترانزیت را بررسی خواهیم کرد. پاکستان واردات برخی اقلام را ممنوع کرده که سبب شده حدود 50 درصد تجارت ترانزیتی ما با پاکستان کاهش یافته و به ایران منتقل شود.

این سفر درحالی صورت گرفته است که روابط تجاری بین پاکستان و افغانستان در بحبوحه درگیری‌های مکرر مرزی و بسته شدن گذرگاه‌های کلیدی در امتداد مرز مشترک به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

 

پاکستان: به‌دنبال منازعه با افغانستان نیستیمآمادگی پاکستان برای اخراج پناهجویان «با مدرک» افغاناتهام افغانستان به پاکستان در همکاری با داعش

«محمد زیبر موتی والا»مدیر اجرایی سازمان توسعه تجارت پاکستان نیز  در گفتگو با داون نیوز سفر هیئت تجاری این کشور به کابل را گامی در مسیر اعتمادسازی و اطمینان از جریان تجارت روان بین دو همسایه عنوان کرده بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • وزیر امور خارجه وارد ترکمنستان شد
  • مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم
  • زهرا شجاعی درگذشت + سوابق
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای وزرای خارجه انگلیس و پاکستان
  • هیات تجاری پاکستان وارد کابل شد
  • معاون وزارت تجارت پاکستان وارد کابل شد