Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@02:14:15 GMT

اعتراف مردی به جنایت هولناک در حضور خانواده همسر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۰۵۷

اعتراف مردی به جنایت هولناک در حضور خانواده همسر

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات این خبر گفت: از ظهر روز گذشته طی چندین نوبت به ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه درگیری و نزاع خانوادگی در یکی از محلات اعلام شده بود که هربار با حضور ماموران در محل، افراد این خانواده به آرامش دعوت شدند.

وی ادامه داد: این گزارشات ادامه داشت تا اینکه حوالی ساعت سه بامداد گزارش دیگری از همان محله در خیابان مسعودیه تهران اعلام شد که سریعا ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه دوباره به محل اعزام شده و در آنجا متوجه شدند مرد ۳۹ ساله ادعای قتل همسر ۳۸ ساله خود را در برابر خواهرزن‌ها و برادرزن‌هایش مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقوفه‌ای با بیان اینکه براساس گزارشات قبلی، سرآغاز درگیری این ماجرا از آنجا بود که قاتل از اسفند سال گذشته با جواب‌های سربالای خود سعی کرده بود ماجرای قتل همسرش را از بقیه پنهان کند، گفت: سرانجام این مرد در مراجعات مکرر خواهرزن‌ها و برادرزن‌هایش لب به بازگویی واقعیت بازکرده است.

موقوفه‌ای تصریح کرد: این مرد که فرزند چهارساله‌ای نیز از همسر خود دارد، مدعی شده پنجم اسفند ماه گذشته حوالی ساعت پنج صبح، طی درگیری‌های متداول که با همسرش داشته است، وی را با دست خفه کرده است. متهم مدعی شده جسد همسرش را پس از اینکه مطمئن شده هیچگونه علائم حیاتی ندارد، با پراید برادرش به تنهایی به حوالی امامزاده هاشم (ع) در جاده هراز برده و در همان حوالی میان نخاله‌هایی رها کرده و به خانه بازگشته است.

به گفته جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، با هماهنگی‌های قضائی انجام شده، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه‌اش از ارتکاب به قتل، در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب

منبع: جماران

tags # علی دایی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • اعلام حمایت عشایر شهرستان شوش از دلاور مردی‌ های سپاه
  • برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • برادرزاده هنیه هم به شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال