Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@08:19:46 GMT

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 40 فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۰۶۱

فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ گفت: سارق اماکن خصوصی و ویلاها با 40 فقره سرقت در ساوجبلاغ دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ مهدی فضلی علیشاه فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری 15 چهارباغ مبنی بر وقوع سرقت های متعدد از اماکن خصوصی و منازل ویلایی این منطقه با توجه به حساسیت موضوع پیگیری های لازم در این زمینه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: بلافاصله تحقیقات میدانی در این خصوص آغاز و با تلاش شبانه روزی مأموران و تشدید مأموریت ها، متهم مورد نظر در حین سرقت دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.
فضلی علیشاه اظهار کرد: در بازجویی های مأموران متهم به 40 فقره سرقت از اماکن خصوصی و ویلاها اعتراف و اذعان کرد که اموال سرقتی را به دو نفر مالخر با قیمتی کمتر از قیمت واقعی  بازار فروخته است.
وی بیان کرد: در این خصوص دو نفر مالخر اموال سرقتی دستگیر و به همراه متهم دستگیر شده جهت طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده موارد مشکوک طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به مأموران اطلاع دهند.
منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ساوجبلاغ سارق اماکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد