Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر حمله تروریستی اخیر در سریلانکا را محکوم کرد.

وی در توئیتر خود نوشت: «از حمله تروریستی به عبادت‌کنندگان سریلانکایی در عید پاک، شدیداً اندوهگین هستیم. به دولت و مردم کشور دوست سریلانکا تسلیت می‌گوئیم. فکر و دعای ما با قربانیان و خانواده آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریسم خطری جهانی و بدون دین است که باید همه جهان آن را محکوم و با آن مقابله کند.»

کد خبر 4596442

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران سریلانکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

یک نوجوان در فرانسه به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ بازداشت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • جهان عملا وارد جنگ جهانی سوم شده است
  • به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟