Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@03:56:21 GMT

کارگردان اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۱۲۸

کارگردان اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مجید توکلی کارگردان سینما و کیوان کثیریان، کارگردانی مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را عهده دار شدند.

این مراسم، روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۸ در تالار وحدت با حضور مهمانان خارجی، داوران بخش‌های مختلف، اهالی رسانه و… برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌وهفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 4596448

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر مجید توکلی کیوان کثیریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آگهی فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار است فردا (26 فروردین ماه) به صورت رسمی منتشر شود تا پروسه واگذاری سهام این دو باشگاه بار دیگر استارت بخورد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است پنج بانک ملت،‌ تجارت، صادرات، شهر و رفاه به صورت یک کنسرسیوم اقدام به خرید 81 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس کنند و باشگاه استقلال نیز با وجود انتشار آگهی، همچنان در اختیار وزارت ورزش باقی خواهند ماند و به این ترتیب مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه برای حضور در آسیا برطرف می‌شود.

مجوز تیمداری بانک‌ها صادر شد؛ خرید پرسپولیس استارت می‌خورد

براساس زمان‌بندی انجام شده، پس از انتشار آگهی فروش، خریداران تا تاریخ 29 فروردین ماه فرصت دارند مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه دهند و سپس در تاریخ 3 اردیبهشت ماه مزایده به صورت رسمی انجام خواهد شد.

پس از این اتفاق، پروسه انتقال سهام که معمولاً حدود یک هفته‌ای زمان می‌برد، با هماهنگی‌های انجام شده ظرف یک روز انجام خواهد شد تا قبل از موعد مقرر (5 اردیبهشت‌ماه) مالکیت، به خریداران جدید انتقال یابد و مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار
  •  ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری تمدید شد
  • زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • ببینید | زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد