Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:19:28 GMT

یک نفر بر اثر سقوط از پاراگلایدر جان باخت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۱۴۳

یک نفر بر اثر سقوط از پاراگلایدر جان باخت

کرمانشاه- ایرنا- رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک خانم 22 ساله روز یکشنبه در اثر سقوط از پاراگلایدر جان باخت.

صائب مدرسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد که در سایت پروازی «ویس قرنی» مشغول عملیات پرواز بود از ارتفاع 80 متری سقوط کرد.
وی اظهار داشت: کارکنان مرکز اورژانس که در محل حادثه حاضر شده بودند، بعد از معاینه متوجه شدند که این فرد بعد از سقوط بلافاصله فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: جسد این خانم تحویل یکی از بیمارستان های کرمانشاه شد.
سایت پروازی ویس قرنی روانسر یکی از بهترین و استانداردترین سایت های پروازی کشور است که در جوار جاده کرمانشاه به روانسر قرار دارد و در طول سال مسابقات و تمرینات پروازی ورزشکاران کرمانشاه و دیگر استانهای کشور در این منطقه انجام می شود.
8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سقوط پاراگلايدر روانسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دالاهو میزبان مسابقات پاراگلایدر کشوری می‌شود

فرماندار شهرستان دالاهو اظهار کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت برگزاری مسابقات پاراگلایدر کشوری به میزبانی شهرستان دالاهو انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امروز _ شنبه یکم اردیبهشت _ نشست هماهنگی مسابقات پاراگلایدر کشوری با حضور مسعود محنتی فرماندار دالاهو، رئیس هیأت انجمن پاراگلایدر استان کرمانشاه، شهردار کرند غرب در فرمانداری شهرستان دالاهو برگزار شد.

فرماندار دالاهو در این جلسه اظهار کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت برگزاری مسابقات پاراگلایدر کشوری به میزبانی شهرستان دالاهو انجام می‌شود.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و توریستی در خلال این مسابقات برای معرفی شهرستان تأکید و افزود: نحوه اسکان و ایاب‌وذهاب #ورزشکاران از دیگر موضوعاتی است که باید متولیان مد نظر داشته باشند.

کد خبر 746401

دیگر خبرها

  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • راه اندازی بانک سفال اورامانات منوط به تامین فضای فیزیکی
  • دالاهو میزبان مسابقات پاراگلایدر کشوری می‌شود
  • جان باختن ۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در مرند