Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم امری می‌تواند فصلی کاملا موفقیت آمیز داشته باشد. گرفتن سهمیه در شرایط فعلی واقعا یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.

طرفداری - اونای امری، سرمربی آرسنال به شکستن رکوردی تاریخی در این باشگاه واکنش نشان داد.

امری در 50 حضور نخستش روی نیمکت توپچی‌ها رکوردی تاریخی بر جای گذاشته که تقریبا به آن پرداخته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این 50 بازی 32 بار تیمش را برنده از زمین خارج کرده است. چنین چیزی در تاریخ آرسنال برای هیچ مربی‌ای سابقه نداشته است. ونگر در 50 بازی نخستش 23 بازی را برده بود. نزدیک‌ترین فرد به امری در این زمینه جورج آلیسون است که 28 بازی از 50 بازی نخستش به عنوان سرمربی آرسنال را برد.

به گزارش اسکای اسپورتس، نتیجه این آمار فوق العاده شده شانس خوب آرسنال برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ برتر و حضور در نیمه نهایی لیگ اروپا؛ جایی که تیم امری باید به مصاف والنسیا برود. سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها می‌گوید:

شکستن این رکورد تاریخی برای ما به عنوان یک تیم و برای من به عنوان مربی اتفاق فوق العاده ‌ای است ولی هدف من پیروزی در تمام بازی‌ها است. می‌خواهم در آرسنال باشم و این فرصت را داشته باشم تا عنوانی مهم ببرم. معتقدم در حال پیشرفت هستیم. اینکه بتوانیم در پایان فصل کاری مهم برای آرسنال انجام بدهیم، در دستان خودمان است. به بازیکنان، باشگاه، هواداران و جایگاهی که در آن حضور داریم، افتخار می‌کنم. اکنون فرصت این را داریم که در لیگ برتر و لیگ اروپا کار مهمی انجام بدهیم. خواسته ما این است که فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم ولی می‌دانیم کار سختی خواهد بود. نیاز داریم تا تک تک اعضای تیم 100٪ تمرکز داشته باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت

به گزارش خبرنگار مهر، در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم آرسنال با هدایت «میکل آرتتا» در ورزشگاه «آلیانس آرنا» آلمان شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ میهمان شاگردان «توماس توخل» در تیم بایرن مونیخ خواهد بود. دیدار رفت این ۲ تیم به میزبانی آرسنال با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

بایرن مونیخ این روزها شرایط خوبی را در بوندسلیگا آلمان تجربه نمی‌کند امیدوار است با برتری برابر آرسنال در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت و صعود به مرحله نیمه نهایی بتواند ناکامی خود در بوندسلیگا را جبران نماید.

در لیگ برتر آلمان بایرن مونیخ در حال حاضر با ۶۳ امتیاز و ۱۶ امتیاز کمتر نسبت به بایرلورکوزن در رده دوم قرار دارد و پس از سال‌ها قهرمانی را به شاگردان ژاوی آلونسو واگزار کرد. علاوه بر ناکامی در کسب عنوان قهرمانی سناریوی خطرناک دیگری هم باواریایی‌ها را تهدید می‌کند چرا که اشتوتگارت هم با ۶۳ امتیاز در تعقیب مونیخی‌ها است و تلاش می‌کند بتواند جایگاه دوم را از این تیم برباید.

شاگردان توخل دیدار نهایی سوپرکاپ آلمان را هم به لایپزیش واگزار کرده اند و لیگ قهرمانان اروپا آخرین شانس این تیم برای کسب جام در فصل ۲۰۲۳ است.

از سوی دیگر اما آرسنالی‌ها همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارند اما آخرین حضور این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به فصل ۲۰۰۸ بر می‌گردد و شاگردان «آرتتا» تلاش می‌کنند با برتری برابر بایرن مونیخ پس از ۱۶ سال راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

شاگردان آرتتا در حال حاضر با ۷۱ امتیاز در رده دوم لیگ برتر انگیس هستند و رقابت تنگاتنگی با منچسترسیتی (۷۳ امتیاز) و لیورپول (۷۱ امتیاز) برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

آرسنال و بایرن مونیخ پیش از این مرحله ۱۲ بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته بودند و آخرین دیدار این با نتیجه ۵ بر یک به سود بایرن مونیخ به پایان رسیده بود. آرتتا دومین سرمربی تاریخ آرسنال است که با بایرن دیدار می‌کند.

بایرن مونیخ در فصل جاری و در دیدارهای خانگی در ورزشگاه «آلیانس آرنا» هم عملکرد خوبی نداشته است و با ۳ شکست و ۲ تساوی در این ورزشگاه دیگر تیمی شکست ناپذیر در دیدارهای خانگی نیست.

از سوی دیگر اما بایرنی‌ها در این فصل ۴۹ گل در دیدارهای خانگی به ثمر رسانده اند که نشان از خط حمله زهردار این تیم در دیدارهای خانگی است. بایرن بهترین عملکرد تهاجمی را در بین تمام تیم‌ها در ۵ لیگ معتبر اروپایی در دیدارهای خانگی دارد.

آرسنال در آخرین دیدار خود در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد. مسأله‌ای که موجب شد منچسترسیتی جای این تیم را در صدر جدول بگیرد و شانس قهرمانی توپچی‌ها را کاهش دهد.

در ۱۳ دیداری که این ۲ تیم در اروپا به مصاف هم رفته اند ۷ بار بایرن مونیخ و ۳ بار آرسنال پیروز شده اند و ۳ دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است.

آرسنال در مجموع ۱۵ گل و بایرن ۲۹ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ ۶ بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را کسب کرده است اما آرسنال هرگز به این عنوان دست پیدا نکرده است.

آخرین حضور بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹ بود.

بدون در نظر گرفتن دیدار رفت، ۳ بازی آخر این ۲ تیم با برتری ۵ بر یک به سود بایرن مونیخ به پایان رسیده است.

کد خبر 6080330

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا