Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@15:07:59 GMT

تردد در سه محور ترانزیتی جنوب استان برقرار می باشد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۲۱۳

تردد در سه محور ترانزیتی جنوب استان برقرار می باشد

غلامعباس بهرامی نیا یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با توجه به بالا آمدن آب در حاشیه جاده اهواز - خرمشهر و ایجاد سیل بند در این نقاط مشکل آبگرفتگی برطرف شده وهیچگونه جای نگرانی برای رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند وجود ندارد .
بهرامی نیا ادامه داد : آبگرفتگی در کیلومتر 40 بعداز پادگان حمید در جاده اهواز - خرمشهر به طول یک کیلومتر به وسیله سیل بند کنترل شده و رانندگان در این محدوده نکات کامل ایمنی را رعایت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : در محور آبادان – ماهشهر هیچگونه آبگرفتگی وجود ندارد و اخبار منتشر شده در این خصوص تکذیب می شود و برای پیشگیری از احتمال آبگرفتگی، نیرو های راهداری در حال ایجاد سیل بند هستند که با ایجاد این سیل بندها جاده از خطرآبگرفتگی در امان خواهد ماند و در حال حاضر تردد نیز به شکل عادی برقرار است .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خاطر نشان کرد : در محور دارخوین به سمت شادگان آب روی جاده ورود کرده ولی تردد خودروها برقرار می باشد و چنانچه سطح آب بیشتر بشود و باعث کاهش ایمنی جاده گردد ، این محور مسدود خواهد شد .
بهرامی نیا اظهار داشت : یکهزار دستگاه خودرو سنگین ، نیمه سنگین و سبک از حوزه راهداری در جریان سیل اخیر در جاده های استان مشغول به کار هستند و ترمیم جاده ها و ابنیه های فنی مستلزم کاهش و رفع کامل آبگرفتگی در محور ها می باشد .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: رانندگان می توانند از طریق سامانه تلفن گویا 141 ، اپلیکیشن 141 ، سامانه پیامکی 1000141 و کانال تلگرامی راه اطلاعات مسیرهای تردد خود را جستجو و سفر ایمنی را آغاز کنند.
به گزارش ایرنا افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه که به دلیل بارش های سیل آسا در مناطق بالادست ، باعث آبگرفتگی تعداد زیادی از روستاها و اراضی کشاورزی حاشیه این رودخانه ها در خوزستان شد.
خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده ، 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه وجود دارد.
7165/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بزرگراه جاده های استان خودرو راهداری و حمل و نقل جاده سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم

 ریگی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سرباز گفت: بر اثر طغیان کم سابقه رود خانه سرباز و حجم بسیار بالای آب رودخانه، حد فاصل روستای صابر آباد و روستای پیردان قسمتی از جاده ترانزیت چابهار ایرانشهر زیر آب رفت و تردد تا اطلاع ثانویه قطع میباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان