Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشتری گفت: برای مراسم نیمه شعبان ۵ هزار نیروی پلیس فعالیت داشتند که بخشی از این نیروها از ستاد ناجا به قم اعزام شدند تا در این ایام در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار «حسین اشتری» امروز (یکشنبه 1 اردیبهشت) با سفر به قم در مسجد مقدس جمکران حاضر و به راز و نیاز پرداخت.

 

فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه این حضور در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال شاهد حضور گسترده زائران به این مسجد مقدس بودیم به گونه ای که 12 درصد تردد زائران رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: 160 هزار خودرو اعم از سواری و اتوبوس طی 24 ساعت گذشته به شهر مقدس قم وارد شده‌ اند که نشان دهنده حجم عظیمی از مسافران و زائران به قم است.

 

اشتری گفت: مسیرهای بازگشت در حال حاضر روان بوده و پایش هوایی نیز از منظقه داشتیم که امیدواریم بدون هیچ مشکل خاصی زائران به شهرهای خود بازگردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حوادث جاده ای گفت: 30 درصد کاهش جانباختگان را در این زمینه شاهد هستیم که امیدواریم این روند همواره ادامه داشته باشد.

 

اشتری گفت: برای مراسم نیمه شعبان 5 هزار نیروی پلیس فعالیت داشتند که بخشی از این نیروها از ستاد ناجا به قم اعزام شدند تا در این ایام در خدمت مردم باشند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان رژه روز ارتش نیمه شعبان روز ارتش جشن نیمه شعبان ارتش اردبیل مسجد مقدس جمکران امام زمان عج بیانیه گام دوم انقلاب اشتری حسین اشتری فرمانده ناجا سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری

 عباس عبادی روز پنجشنبه درباره آخرین تغییرات حق الزحمه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، افزود: حق الزحمه کار دانشجویی دانشجویان سال آخر پرستاری از ساعتی ۲۰ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش یافته و همچنین برای دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری نیز حق الزحمه ساعتی ۳۵ هزار تومان تصویب شده است.

وی اظهار داشت: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیأت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

به گفته عبادی، توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

در حال حاضر ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجوی پرستاری در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند و در ۲ سال گذشته ۱۶ هزار تخت به سرانه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شده است.

پیشتر معاون پرستاری وزارت بهداشت از ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ خبر داده و گفته بود: امسال برای نخستین بار تعرفه ترجیحی برای مناطق کمتر برخوردار تصویب شد که گامی در جهت دسترسی عادلانه مردم به خدمات پرستاری و انگیزه همکاران جهت ماندگاری در این مناطق است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت به افزایش ۵۰ درصدی ضریب ریالی k پایه کارشناسان پروانه‌دار و پرستاری اشاره کرد و افزود: این افزایش نسبت به سال گذشته از ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

دکتر عبادی همچنین گفت: ۱۵ درصد به ارزش نسبی خدمات پرستاری (k) نسبت به سال قبل اضافه شده است که این مصوبات منجر به رشد مناسبی در میزان تعرفه پرستاران در سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به مزایای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، تصریح کرد: با اجرای این قانون، استقلال مالی و ارتقای هویت سازمانی گروه پرستاری بهبود یافته است.

وی افزود: این قانون منابع جدید مالی را برای بیمارستان‌ها فراهم کره است. دانشگاه‌های علوم پزشکی موظفند در توزیع این منابع وفق دستورالعمل‌های ابلاغی نقش فعالانه‌ای داشته باشند تا منافع آن به طور عادلانه به تمامی پرستاران برسد.

وی از اهتمام دولت سیزدهم و وزارت بهداشت برای حل مشکلات پرستاری خبر داد و گفت: این دستاورد‌ها حاصل تلاش‌های یکساله و اصلاحات انجام شده در قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که بدون شک، این اقدامات گامی کوچک در جهت ارتقای جایگاه پرستاران در نظام سلامت کشور و افزایش انگیزه آنها برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف ایران خواهد بود.

منبع: ایرنا

tags # اخبار پزشکی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت