Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:02:06 GMT

عمران خان با سیل زدگان ایرانی ابراز همدردی کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۲۸۲

عمران خان با سیل زدگان ایرانی ابراز همدردی کرد

نخست وزیر پاکستان گفت: امیدوارم با ایجاد امنیت در افغانستان امکان ایجاد سفر زمینی اتباع پاکستان به مشهد فراهم شود.

به گزارش مشرق، عمران خان بعدازظهر یکشنبه پس از ورود به فرودگاه مشهد اظهار کرد: سالانه تعداد زیادی از اتباع پاکستانی به منظور زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد سفر می‌کنند که تلاش می‌کنیم با همکاری‌های مشترک سفر این افراد تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نخست‌وزیر پاکستان وارد مشهد شد

وی افزود: امیدواریم امنیت لازم در افغانستان برقرار شود که اگر این اتفاق مهم رخ دهد می‌توانیم مسیر سفر زمینی زائران از پاکستان به مشهد را بهبود ببخشیم.

نخست وزیر پاکستان در ادامه با ابراز تأسف از وقوع سیل در برخی شهرهای کشور با مردم ایران به دلیل وارد آمدن خسارت ابراز همدردی کرد.

وی همچنین از تلاش کشورش برای فراهم کردن ایجاد زمینهحضور گردشگران خارجی در پاکستان خبر داد و گفت: برای حوزه توریست اهمیت بالایی قائل بوده و به دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل افغانستان پاکستان سیل سیلاب عمران خان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه

سیریک ژومانگرن معاون نخست‌وزیر قزاقستان و امیرخان متقی وزیر خارجه طالبان درباره روابط دوجانبه سیاسی و اقتصادی، تجارت دوجانبه و سرمایه گذاری قزاقستان در افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

متقی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از نقش تجاری قزاقستان در افغانستان، ابراز امیدواری کرد این کشور در حوزه معدن، راه‌آهن و دولت الکترونیک در افغانستان سرمایه‌گذاری کند.

وزیر خارجه طالبان همچنین خواستار ارتقای سطح نمایندگی دیپلماتیک افغانستان در این کشور، توسعه روابط و آغاز پروازهای مستقیم کابل و آستانه شد.

معاون نخست‌وزیر قزاقستان نیز خاطرنشان کرد صادرات افغانستان به قزاقستان سه برابر شده است و هیئت فنی این شکور در سفر به کابل نیز درباره سرمایه‌گذاری در راه‌آهن، معادن و سرمایه گذاری مشترک در افغانستان گفتگوهای فنی مفصلی خواهند داشت.

وی ضمن ابراز امیدواری برای پرواز مستقیم بین کابل و آستانه گفت در سفر سه روزه خود به افغانستان، نمایشگاه تجاری مشترک افغانستان و قزاقستان را در کابل نیز افتتاح خواهد کرد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان اواسط فروردین ماه اعلام کرده بود به زودی سه سفیر جدید در کشورهای ازبکستان، قزاقستان و آذربایجان مستقر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان