Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@21:40:28 GMT

سومین همایش « شوسواره « استان یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۳۱۵

سومین همایش « شوسواره « استان یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این همایش که با حضور فرماندار و جمعی از مردم منطقه برگزار شد هر سوارکار به مدت چهار دقیقه نسبت به اجرای حرکات نمایشی با اسب اقدام کرد.
فرماندار مهریز به ظرفیت های ورزشی این شهر به خصوص رشته سوارکاری اشاره کرد و گفت: توسعه ورزش با همکاری بخش خصوصی نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی، سلامت مردم و غنی سازی اوقات فراغت جوانان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا زارع زاده مهریزی افزود: هیات سوارکاری یکی از هیات های فعال ورزشی منطقه است که در سال های اخیر نسبت به برگزاری همایش سوشواره اقدام کرده است .
وی خاطر نشان کرد: ایجاد زیر ساخت های لازم برای گسترش رشته های ورزشی و سوارکاری باید با پیگیری علاقه مندان و همراهی بخش خصوصی انجام شود.
این مسئول تصریح کرد: از راه های مهم پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی توجه به ورزش، جذب جوانان و ایجاد برنامه های فرهنگی و هنری است.
زارع زاده گفت: دولت از برنامه هایی که توسط بخش خصوصی و توسط دستگاه های اجرایی برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی در مناسبت های مختلف برگزار می شود حمایت می کند.

**حمایت برای تداوم برنامه های ورزشی
همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: موقعیت اقلیمی این شهرستان به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور و آب و هوای مناسب زمینه را برای برگزاری برنامه های متنوع ورزشی به وجود آورده است.
علیرضا محمدی خرم دشتی افزود: برگزاری سالانه همایش شوسواره در سه سال اخیر توسط هیات سوارکاری با همکاری برخی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی یک فرصت است که تداوم آن جزو برنامه های این اداره است.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 30 هیات ورزشی با 2 هزار و 500 ورزشکار بیمه شده در این شهرستان فعالیت دارد و گسترش رشته های مختلف و سوارکاری در اولویت برنامه هااست.
این مسئول اظهار داشت: واگذاری برگزاری و میزبانی برخی برنامه های ورزشی و همایش ها به تشکل ها و بخش خصوصی و حمایت و پشتیبانی توسط دولت موضوع مهم و مورد تاکید است.
محمدی خرم دشتی از فعالیت هیات سوارکاری در برگزاری این همایش با حضور سوارکاران چند استان تشکر کرد و بر ضرورت ایجاد فضایی مناسب برای پیکارهای آینده تاکید کرد.

** ضرورت حمایت مسئولان
همچنین مسئول برگزاری همایش یادشده گفت: حمایت مسئولان اجرایی منطقه در کنار فعالیت هیات، اداره ورزش و جوانان و خیران برای تداوم برگزاری این همایش ورزشی ضروری است .
علیرضا علیان افزود: معرفی ظرفیت های شهرستان در حوزه سوارکاری، ایجاد انگیزه و رقابت سازنده و بزرگداشت ایام الله و نیمه شعبان جزو اهداف برگزاری این همایش بود.
وی خاطر نشان کرد: برای برگزاری همایش در روزهای گذشته افرادی زیادی حمایت و همراهی کردند و برای برگزاری برنامه های آینده با حضور سوارکاران حمایت مادی و معنوی نیاز است.
این همایش با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش، منطقه انتظامی، اداره ورزش و جوانان و هیات سوارکاری مهریز برگزار شد.
همچنین در پایان به تمام شرکت کنندگان تندیس و لوح تقدیر تقدیم شد.
مهریز 100 سوارکار دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره ورزش و جوانان بخش خصوصی برنامه های متنوع رشته های ورزشی یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری این استان خبر داد.

حجت الاسلام هدایتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: البته مراسم شب قدر در تمامی مساجد استان برپا خواهد شد اما در ۶۸ نقطه همچون مصلی امام خمینی(ره) بجنورد یا امام زاده سید عباس بجنورد به صورت محوری برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مراسم هایی همچون ادعیه خوانی دعاهای جوشن کبیر و ... از برنامه های شب قدر در مساجد استان است.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم، خواندن نماز و مراسم قرآن به سر از دیگر برنامه هایی است که طی شب های قدر در استان برگزار می شود.

به گفته وی مراسم شب های قدر در مساجد استان از ساعت ۲۲ تا ۱:۳۰  بامداد برپا می شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین