Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:30:55 GMT

ترافیک در جاده قم - گرمسار؛ رانندگان احتیاط کنند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۳۵۰

ترافیک در جاده قم - گرمسار؛ رانندگان احتیاط کنند

فرمانده پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به حجم سفر به مسجد مقدس جمکران گفت: این حجم سفر سبب ترافیک در جاده قم به گرمسار شده و نیاز است تا رانندگان با احتیاط رانندگی کنند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به  وضعیت محور قم به گرمسار اظهار داشت: حجم ترافیک در محور قم به گرمسار تا ساعات آینده افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازگشت مسافران از مسجد جمکران که از محور قم به گرمسار صورت می‌گیرد تصریح کرد: این حجم بازگشت مسافران از مسجد مقدس جمکران زمینه افزایش حجم ترافیک در محور قم به گرمسار را فراهم می‌کند.

محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در استان مرکزی اعلام شدترافیک سنگین درون شهری معضل جدید ارومیهآخرین وضعیت راه‌ها|باران در جاده‌های 4 استان/ ترافیک در محور کرج ــ چالوس

فرمانده پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای استان گفت: رانندگان باید در هوای بارانی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و حد فاصله طولی مناسب را با خودرو جلویی داشته باشند تا بی‌خطر و ایمن به مقصد برسند.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس‌راه استان سمنان در تمامی محورها مستقر هستند گفت: این نیروها در هر لحظه آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از لغزندگی معابر به سبب بارش باران و ممنوعیت تردد موتورسیکلت و دوچرخه سواران در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ ‌حمدله رحمتی‌پور‌ اظهار داشت: با توجه به عدم وجود سطح اتکای کافی لاستیک‌ها و لغزنده بودن مسیر و احتمال بروز خطرات جدی مانند واژگونی، وقوع تصادفات و حوادث مختلف، راکبان موتورسیکلت و دوچرخه از تردد در زمان بارندگی و لغزنده بودن معابر خودداری کنند.

وی افزود: اکنون تمام معابر شهری این استان لغزنده بوده و رانندگان ضمن رعایت جوانب احتیاط با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب حرکت کنند.

‌رحمتی پور اضافه کرد: برابر ماده 169 آئین نامه راهنمایی و رانندگی، تردد موتورسیکلت و دوچرخه در زمان بارندگی و لغزنده بودن راه‌ها ممنوع است.

این مقام انتظامی  گفت‌: در این شرایط، سرعت خودرو می‌بایست کمتر از سرعت در شرایط عادی و جاده‌های خشک باشد و از گردش‌های ناگهانی خودداری و فاصله طولی و عرضی با سایر وسایل نقلیه را رعایت کنند.

توقیف 310 وسیله نقلیه حادثه‌ساز در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: در شرایط بارش دید رانندگان و عابران ضعیف تر از حالت عادی است و با توجه به لغزنده بودن سطح معابر، طول مسافت توقف نسبت به شرایط عادی بیشتر است که می‌طلبد رانندگان ضمن توجه کافی به جلو با احتیاط حرکت کنند.

رحمتی‌پور یادآور شد: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل کنند ضمن آنکه فشار باد لاستیک‌های خودروها را تنظیم نمایند.

وی گفت: اکنون تیم‌های پلیس راهور به منظور تسهیل در عبور و مرور در معابر شهری استان البرز مستقر هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • انسداد همراه با ترافیک در محور سوادکوه
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس