Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:02:29 GMT

حزب الله انفجارهای تروریستی در سریلانکا را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۴۲۲

حزب الله انفجارهای تروریستی در سریلانکا را محکوم کرد

حزب الله لبنان در واکنش به انفجارهای تروریستی در سریلانکا بیانیه‌ای صادر کرد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای انفجارهای تروریستی در کلیساها و هتل‌های سریلانکا را که صدها کشته و زخمی بر جا گذاشته است محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب الله با تاکید بر اینکه تروریسم هیچ دینی ندارد از همه مؤمنان در دنیا خواست که علیرغم اختلاف در گرایشات دینی و مذهبی خود در مقابله با این آفت خطرناک در یک صف قرار بگیرند.

حزب الله در این روز مبارک اعلام کرد که به ظهور امام مهدی عج الله تعالی فرجه چشم دوخته است تا ایشان با ظهور قریب‌الوقوع خود برای کل بشریت صلح و امنیت به ارمغان بیاورند.

160 کشته و 300 زخمی در سلسله انفجارها در سریلانکا

در پی انفجارهایی که امروز در کلیساها و هتل‌های سراسر سریلانکا به‌وقوع پیوسته دست‌کم 156 نفر کشته شده و حدود 400 نفر زخمی شده‌اند. سه هتل و 3 کلیسا که هدف این انفجارها بوده‌اند داخل شهر کلمبو یا اطراف آن قرار داشته‌اند. هیچ گروهی فعلا مسئولیت این عملیات‌ها را به‌عهده نگرفته است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,87,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب‌ الله لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!

«پایگاه اینترنتی پنینسولا قطر» گزارش داده است در حادثه روز گذشته (یکشنبه) در شهر «دایاتالاوا» (Diyatalawa) دست‌کم ۲۱ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش بی‌بی‌سی، ارتش این کشور می‌گوید کشته‌شدگان، شامل تماشاچیان از جمله یک دختر هشت ساله و چهار مسئول مسابقه است.

دو تن از قربانیان پس از انتقال به بیمارستان نظامی محلی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند و حال برخی از مجروحان نیز وخیم است. تحقیقات پلیس برای بررسی جزئیات حادثه آغاز شده است.

در این مسابقه بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر حضور داشتند. ویدئو‌های شاهدان عینی نشان می‌دهد مردم پس از آن به سمت محل حادثه هجوم بردند و ادامه مسابقات تعلیق شد.

این بیست و هشتمین دوره مسابقات فوق بود که توسط ارتش سریلانکا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم