Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان مردادی فرمانده حوزه بیسج کهریزک_ با تلاش مردم و گروه های جهادی منازل تقریبا قابل سکونت بود و اکثر مردم به خانه هایشان برگشتند، و امیدوارم این همدلی و کمک به مردم سیل زده برکت در سال جدید را برای همه ما ایرانیان به ارمغان بیاورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ سروان مردادی فرمانده حوزه بیسج کهریزک در گفتگو با خبرنگار ما از حضور گروه های جهادی این حوزه گفت: از روز ۱۴ فروردین تا حالا سه مرحله اکیپ اعزامی که در هر مرحله حدود ۲۰ نفر از بسیجیان حوزه بسیج کهریزک و گردان امام حسین(ع) که جمعا تا کنون تعداد ۶۷ نفر هر کدام حدود ۵ روز تا یک هفته جهت پاکسازی منازل و معبر شهری در منطقه حاضر بودن و اقدام به پاکسازی کامل در منطقه سیل زده پلدختر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه بیسج کهریزک در ادامه افزود: در روز ۳۱ فروردین ماه با تلاش مردم و گروه های جهادی منازل تقریبا قابل سکونت بود و اکثر مردم به خانه هایشان برگشتند، و من امیدوارم این همدلی و کمک به مردم سیل زده برکت در سال جدید را برای همه ما ایرانیان به ارمغان بیاورد.

سروان مرادی گفت: به مناسبت ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) به درب منزل رفتیم و با اهدا گل و بسته های جیره غذایی ۱۵روزه، پتو و آب معدنی به مردم تبریک گفتیم و اعلام کردیم که در کنار آنها هستیم و تا پایان پاکسازی کامل شهر کمک خواهیم کرد، یک ایستگاه صلواتی توسط حوزه بسیج خواهر و برادر کهریزک نیز در منطقه پلدختر راه اندازی شد تا بچه های بسیج کهریزک جشن ولادت حضرت مهدی (عج) امسال در کنار مردم پل دختر  را باشند.

وی در ادامه گفت: کمک های مردمی شهر کهریزک به مناطق سیل زده که به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد حدود ۱۶ میلیون نقدی و ۳خاور که از قبیل فرش موکت تلوزیون بسته های غذایی و .... بود تحویل معاونت سازندگی ناحیه حضرت روح الله(ع) گردید که به مناطق سیل زده به صورت متمرکز توسط سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) ارسال شده، در برنامه فوق سردار حسن زاده فرمانده سپاه استان و سرهنگ ولی زاده فرمانده لشکر عملیاتی ۲۳ خاتم الانبیا(ع) هم حضور کامل داشتند و از روزهای اول تا امروز در کنار مردم و گروه های جهادی کمک میکردند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،دبیر قرار گاه جهادی استان گفت: با همراهی و همکاری معلمان آموزش و پروش به صورت دوطلبانه ۲۰ درصد مدرسه استان رنگ و بهسازی شده است.
طاهری افزود:طرح قرارگاه جهادی آموزش و پرورش از سه پیش آغاز شده که تا کنون بیش از ۱۱۰۰هزار و فعالیت جهادی با همراهی ۶۰۰ معلم در استان انجام شده است.
وی گفت: دراین طرح در حوزه تعلیم وتربیت برای ارتقا علمی به ۴ هزار دانش آموز کم برخودار آموزش داده شد.
عامریان دبیر کارگروه قرارگاه تربیتی کشور هم گفت: طر‌های جهادی در حوزه آموزش فرهنگی و محرومیت زدایی در ۳۳ هزار مدرسه کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • ریشه های عشق در زندگی گرایی ایرانیان / بدیو: عشق در آثار کگور در زندگی رخ می دهد
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم