Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:38:07 GMT

بهره برداری از طرح‌های عمرانی در فسا

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۵۴۲

بهره برداری از طرح‌های عمرانی در فسا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،در سفر یک روزه غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شهرستان فسا کتابخانه و خانه فرهنگ علامه دهخدا و مرکز رشد واحد‌های فناوری با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کتابخانه و خانه فرهنگ علامه دهخدا به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتابخانه شامل ۱۰ اتاق، ۳ سالن مطالعه و مخزن ۲۰ هزار جلدی کتاب است.

مرکز رشد واحد‌های فناوری فسا هم به مساحت ۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۳ میلیارد ریال طرح دیگری بود که با حضور دکتر غلامی افتتاح شد.

دیدار با هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی دانشگاه فسا از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در این شهرستان بود.


انتهای پیام/ت

افتتاح ۳ طرح عمرانی در فسا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین،مجتبی سرلک معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: همچنین ۴۵ پروانه اکتشاف و پنج عدد گواهی کشف در حوزه معادن استان صادر شد،

وی افزود: در سال گذشته حقوق دولتی وصول شده معادن استان قم به ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

سرلک با تاکید بر رصد مستمر وضعیت صادرات استان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۳۳ میلیون دلار صادرات انواع محصولات بوده است؛ همچنین در سال گذشته ۱۶ نمایشگاه در راستای معرفی کالاهای صادراتی قم در این استان برگزار شد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم بیان کرد: از تعداد ۴۷ هزار و ۱۳۰ بازرسی در سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۶۹۵۹ پرونده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تشکیل شده است؛ همچنین تعداد پرونده‌های متشکله در حوزه قاچاق ۱۹۸ مورد به ارزش ۱۹ میلیارد ریال بوده است.

تحقق ۱۰۳ درصدی تعهد اشتغال در صمت قم

وی با اشاره به تحقق ۱۰۳ درصدی ایجاد اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال گذشته، اظهار کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال در بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال ۱۴۰۲، ۵۰۰۰ نفر بوده که بر اساس آمار سامانه رصد در سال گذشته اشتغالزایی برای ۵۱۷۱ نفر یعنی بیش از تعهدات محقق شده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم در پایان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در مجموع تعداد ۳۰۹ پرونده در بخش صنعت قم به‌منظور دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۷ هزار و ۹۱ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌ که ۱۳۸ مورد آن به مبلغ ۱۲ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان