Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - شاگردان اولگنار سولسشایر در خانه اورتون تن به شکست سنگینی دادند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) تیم‌های فوتبال اورتون و منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون‌پارک به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست سنگین 4 بر صفر شیاطین سرخ همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریچارلیسون (12)، گیلفی سیگوردسون (28)، لوکاس دینیه (56) و تئو والکات (64) برای آبی‌پوشان مرسی‌ساید در این دیدار گلزنی کردند تا شاگردان مارکو سیلوا با این برد خانگی 49 امتیازی شوند و به رده ششم صعود کنند.

منچستریونایتد هم با قبول این شکست 64 امتیازی باقی ماند تا همچنان در مکان ششمِ معروف این فصل خود جای خوش کند و با این نتیجه امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار کمرنگ‌تر شود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

پرونده هفته سی‌وپنجم لیگ برتر امشب با برگزاری دو دیدار همزمان بسته می‌شود که بر این اساس از ساعت 19:30 آرسنال در ورزشگاه اورتون از کریستال‌پالاس پذیرایی می‌کند و در بازی همزمان لیورپول در خانه کاردیف‌سیتی به میدان می‌رود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اورتون لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورتون لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد اورتون لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)

تیم فوتبال شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی در لیگ برتر امارات تن به شکست داد.

به گزارش تسنیم، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امارات چهارشنبه شب تیم شباب الاهلی در ورزشگاه آل‌مکتوم دبی میهمان النصر بود و در پایان شکست 3 بر 2 را تجربه کرد.

سعید عزت‌اللهی (12) و موناس دابور (85) زننده دو گل شباب الاهلی بودند. گل‌های النصر را نیز سمیر ممیشیوویچ (9)، مانولو گابیادینی (31) و ایساک تشینبانگو (1+90) وارد دروازه حریف کردند. شباب الاهلی از دقیقه 43 با اخراج رنان 10 نفره به بازی ادامه داد.

سعید عزت‌اللهی در دقیقه 78 این مسابقه با خروج از ترکیب شباب الاهلی جای خود را به متئو سائو داد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات تیم شباب الاهلی با 37 امتیاز پس از الوصل 51 امتیازی دوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سعید عزت اللهی در دانمارک مانکن آدیداس شد (+عکس) سعید عزت اللهی، یک نیمه در دربی مادرید

دیگر خبرها

  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر