Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

 

زنده ماندن باورنکردنی راننده جوان در تصادف شدید رانندگی! +فیلم
راننده جوان در حالی که پس از یک تصادف شدید رانندگی ماشینش توسط دو کامیون کاملاً مچاله شده بود از لاشه ماشین زنده بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همدردی عجیب میمون با زن داغدار در مراسم تشییع جنازه! +فیلم
میمونی که در تمام مراسم تشییع جنازه مردگان در منطقه‌ای در هندوستان با اعضای خانواده افراد متوفی ابراز همدردی می‌کند تبدیل به سوژه رسانه‌ها شد.

قیمت پلی استیشن ۵ چقدر است؟
طبق اعلام معمار ارشد کنسول‌های سونی، قیمت کنسول نسل بعدی این شرکت با توجه به سخت افزار استفاده شده در آن قیمتی توجیه پذیر و مناسب خواهد داشت.

دوبله زنده پژمان بازغی با لهجه شمالی در کارتون سیندرلا +فیلم
مجری برنامه «کودک شو» مهارت خود را در حرفه جالب دوبله و گویندگی محک زد.

واژگونی کامیون حامل جوانان جهادگر قمی +فیلم
ویدئویی را مشاهده می‌‌کنید که در آن کامیون حامل جوانان بسیجی جهادگر استان قم، دچار واژگونی می‌شود.

سخنرانی زیبای ‌مادر شهیدان فرجوانی در جمع مردم سیل‌زده ‌حمیدیه‌ +فیلم
ویدئویی از سخنرانی بسیار زیبای ‌مادر شهیدان فرجوانی در جمع مردم سیل‌زده ‌حمیدیه‌ را مشاهده می‌کنید.

قاب‌ گران قیمت گوشی گلکسی فولد رونمایی شد
سامسونگ با معرفی کیف‌های چرمی گوشی منعطف خود گلکسی فولد اطلاعات تازه‌‌ای درباره آن به کاربران داد.

قرار دادن ویدئو ۱۵ ثانیه‌ای در پس زمینه صفحه قفل پرچمداران سامسونگ +آموزش تصویری
با روشی که در ادامه ذکر شده به شما آموزش می‌دهیم که چگونه ویدئویی ۱۵ ثانیه‌ای را به عنوان پس‌زمینه صفحه قفل گوشی پرچمدار سامسونگ خود قرار دهید.

تم سریال بازی تاج و تخت به پلی استیشن ۴ آمد
شرکت سونی به کاربران کنسول PS4 در آمریکا، تم سریال تاج و تخت را هدیه می‌دهد.

سوپر‌اسپرت چینی‌ها در بازار آمریکا عرضه می‌شود +تصاویر
سوپراسپرت تمام برقی چانتو K50 قرار است تا سال آینده در بازار آمریکا به فروش برسد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند

 حسین شهرکی   بیان کرد: روز گذشته به مناسبت سالروز شهادت شهید ابراهیم هادی و روز شهدای ورزشکار، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار استان و غبارروبی از مزار این شهیدان سرافراز انجام شد همچنین در هفته یادواره شهدای ورزشکار به‌پاس مجاهدات این دلاورمردان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این شهدا الگو و سرلوحه‌ای برای ما هستند و در هر کاری باید از آنان بهره بگیریم این بزرگواران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و... الگویی برای همه اقشار جامعه هستند.

 مسئول تربیت‌بدنی سپاه سلمان استان تصریح کرد: بسیجیان ورزشکار الگو هستند آنان در سطح بالایی می‌توانستند بدرخشند، در عرصه‌های جهانی جزوی از قهرمانان به نام شوند به‌مراتب بالادست پیدا کنند.

وی افزود: شهیدان ورزشکار نسل‌های بعد را در نظر داشتند در آن زمان از مقام دنیایی گذشتند و جبهه‌های جنگ علیه دشمنان زمینه شهادت و از خودگذشتگی را برای آنان به وجود آورد اکنون نیز جوانان امروزی آماده شهادت در عرصه دفاع از میهن و جبهه حق و باطل هستند.

شهرکی تشریح کرد: باتوجه‌به اینکه جامعه هدف ورزشکاران استان بیش از ۸۰۰ هزار نفر است این توصیه را دارم که بحث پهلوانی بر قهرمانی ارجحیت دارد.
 
وی در پایان ادامه داد: کدام یک در خاطر مردم ماندگار است قهرمانی یا پهلوانی؟ همه این را به‌خوبی می‌دانیم که منش پهلوانی و شیوه‌های که در میادین عمل داشتند باگذشت سالیان طولانی باز هم در خاطر مردم ماندگار شده است شهیدان نیز پهلوانان ما هستند باید شیوه شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم و تا جایی که می‌توانیم فرهنگ شهادت را الگوی کامل و قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ترکیه به سوی غزه
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی