Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@05:22:30 GMT

تسویه کامل سود سهام عدالت همه مشمولان تا چند روز دیگر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۶۹۶

تسویه کامل سود سهام عدالت همه مشمولان تا چند روز دیگر

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد:‌ پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال ۹۶ مشمولان سهام عدالت طی روزهای جاری خاتمه می یابد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ اقتصادی اقتصاد ایران بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد:‌ پرداخت سود سهام عدالت  عملکرد سال 96 مشمولان سهام عدالت مربوط به گروههای تحت عنوان سایرمشمولان شامل وراث جدید تعیین تکلیف شده، مددجویان تغییر وضعیت یافته، ایثارگران و خانواده های آنان ، دست‌اندرکاران امر واگذاری سهام عدالت، خبرنگاران، طلاب، بیماران خاص، کارکنان ستادهای نماز جمعه، خدام مساجد و اماکن متبرکه ،امامزاده ها و حسینه ها، زندانیان آزاد شده، تاکسیرانان، قالیبافان، کارکنان موسسات خیریه و فعالان قرآنی طی روزهای جاری خاتمه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله حدود 2 میلیون نفر از آخرین سری از مشمولان سهام عدالت سایر گروهها سود سهام عدالت خود را در مجموع به ارزش  بالغ بر 165 میلیارد تومان دریافت خواهند کرد و بدین ترتیب واریز سود سهام عدالت مشمولان سایر اقشار خاتمه می یابد.

گفتنی است با احتساب سودهای پرداخت شده به این گروه باقیمانده از مشمولان، تا کنون سود سهام عدالت مربوط به مشمولان نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد و سازمان بهزیستی، روستائیان و عشایر و کارگران فصلی و ساختمانی و مشمولان سایر گروههای ذکر شده که در مجموع تعداد آنان بالغ بر سی و یک میلیون نفر می باشد به طور کامل پرداخت شده است و تنها گروه باقی مانده از مشمولان شامل کارکنان و کارمندان دستگاههای اجرایی و بازنشستگان صندوق های بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح که بالغ برده میلیون نفر می باشند، سود عملکرد سال 1396 خود را دریافت نکرده اند که این اقشار نیز پس از دریافت سود سهام عدالت توسط سازمان خصوصی سازی از شرکتهای سرمایه پذیر و در طی دو ماه آینده به مرور سود دریافت می کنند ومبالغ سود به حساب اعلام شده توسط این افراد که در سامانه سهام عدالت ثبت و تایید گردیده است، واریز خواهد شد.

این گزارش می افزاید: صرفا سود گروههای مختلف مشمولان با عنوان سایر اقشار که بانک عامل معرفی شده آنان بانک ملی ایران بوده است تا کنون سود خود را دریافت نکرده بودند که با واریز وجوه لازم به حساب بانک ملی طی روز دوشنبه هفته جاری و پرداخت توسط این بانک،سود تمامی اقشار به استثنای کارکنان و بازنشستگان در کلیه بانکهای عامل بابت عملکرد سال 1396 واریز شده تلقی می گردد.

ساماندهی سهام عدالت در دستورکار نمایندگانآخرین وضعیت آزادسازی سهام عدالت از زبان یک نمایندهفراهم شدن شرایط خرید و فروش سهام عدالت طی 5 سال آینده

انتهای پیام/

R32365/P/S7,77,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سهام عدالت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس پرداخت سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت از روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه آغاز شد و جمعه شب تمام واریزی‌ها انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: سود سهام عدالتی که با توجه به بد عهدی برخی از شرکت‌ها کامل واریز نشد و در این راستا هم مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی محمد باغستانی گفته بود: شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدامی برای واریز سود سهام عدالت خود در مرحله اول و دوم انجام ندادند و شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

اما این سود برای برخی واریز نشد که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سود سهام عدالت برای افراد به شش دلیل واریز نمی‌شود از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

حالا مشمولانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکردند باید چه اقدامی انجام دهند؟ در همین راستا هم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه سجام در فرآیند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

در ادامه سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مشمولانی هم که سود دوره‌های گذشته را دریافت و سود این دوره را دریافت نکرده‌اند می‌تواند با مراجعه به سامانه سهام عدالت یا سجام پس از متوجه شدن مشکل نسبت به اصلاح شماره شبا و مشکل حساب خود اقدام کنند تا سود این دروه را با دوره‌های بعدی دریافت کنند.

در انتها نیز مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران خواهد بود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884711

دیگر خبرها

  • چرا سود سهام عدالت متوفیان برای برخی وارث واریز نشد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود!
  • سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود! + جزییات
  • اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟
  • فوری؛ اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟
  • سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد
  • ۴۳ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند
  • اگر سود سهام عدالت را دریافت نکردید بخوانید
  • پرداخت سود سهام عدالت به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار
  • زمان پرداخت سود سهام عدالت متوفیان پیگیری شد