Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:28:08 GMT

مددجویان کمیته امداد فاروج در نیمه شعبان عیدی گرفتند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۷۲۶

مددجویان کمیته امداد فاروج در نیمه شعبان عیدی گرفتند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فاروج گفت: همزمان با نیمه شعبان تعدادی لوازم منزل در بین خانوارهای مددجویان آسیب دیده از بارش های اخیر توزیع شد.

مرتضی صفی پور رشوانلو به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:  تعداد خانوارهای آسیب دیده از بارش های اخیر تاکنون به  108 خانوار رسیده است.

 

وی افزود:  برای بهبود شرایط زندگی  108 خانوار آسیب دیده از بارش ها،  179 قلم شامل یخچال، اجاق گاز، آبگرمکن، فرش، پنکه، پتو وظروف تفلون توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این اقلام از کمک های مردمی تهیه و توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه بارندگی های اخیر خساراتی به واحد مسکونی مددجویان و لوازم اساسی منزلشان وارد کرده بیان داشت: خسارت به 108 خانوار رسیده که از این تعداد 75 خانوارو احد مسکونیشان آسیب دیده است.

 

 صفی پور با بیان اینکه با  هماهنگی با شورا و دهیاران روستا  اسکان موقت  خسارت دیدگان در منازل امن انجام شده است، بیان داشت: پرونده ساخت واحد مسکونی این مددجویان تشکیل و به بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

 

در شهرستان فاروج افزون بر سه هزار خانوار  تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

 

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان رژه روز ارتش روز ارتش ارتش سیل خوزستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری اردبیل اقلام منزل بارش باران خسارت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی