Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@07:31:46 GMT

برانکو: گروه سختی داریم اما به دنبال صعود هستیم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۷۵۶

برانکو: گروه سختی داریم اما به دنبال صعود هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیمش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار فردا (دوشنبه) مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: همه تیم‌ها شرایط نزدیک به یکدیگر دارند اما امیدوارم در این کورس پیشی بگیریم. می‌دانیم گروه سختی داریم اما همه تلاش خود را برای صعود می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تیم‌ها شرایط نزدیک به یکدیگر دارند، اما امیدوارم در این کورس پیشی بگیریم. می‌دانیم گروه سختی داریم، اما همه تلاش خود را برای صعود به خرج می‌دهیم.

وی درباره بازیکنان مصدوم تیمش گفت: ماهینی که هنوز نمی‌تواند بازی کند، شایان مصلح و بودیمیر هم مصدوم هستند. ما اینجا هستیم که فقط به پیروزی برسیم. الاهلی هم که سرمربی‌اش را تغییر داده است. ما می‌دانیم که بازی سختی داریم و هر دو تیم می‌خواهند که در جدول پیشی بگیرند.

برانکو در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس از فشردگی بازی‌ها گلایه داشتند که باعث خستگی‌شان شده و آیا این گلایه هنوز وجود دارد یا تیم به صورت کامل آماده شده است؟ عنوان کرد: بله، همینطور است. فشار زیادی بوده و ما مشکلات زیادی داشتیم. تقریباً هر چهار، پنج روز مجبور بودیم بازی کنیم و درگیر سه تورنمنت هستیم. در جام حذفی حضور داشته‌ایم، در مسابقات لیگ حضور داریم و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی می‌کنیم، البته چاره دیگری هم نداریم و ما همیشه تلاش خود را کرده‌ایم و بازهم تلاش خواهیم کرد. سعی می‌کنیم با کسب پیروزی بتوانیم راهی مرحله بعدی شویم.

وی در خصوص تعییر سرمربی الاهلی و در پاسخ به این سوال که با حضور «یوسف عنبر» آیا این تیم روحیه گرفته و شرایط بهتری پیدا کرده است یا این اتفاق به سود پرسپولیس خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: مربی آنها عوض شده و معمولاً وقتی سرمربی عوض می‌شود، تغییراتی هم با خودش به همراه دارد. بازیکنان آن تیم هم معمولاً با انگیزه و نیروی بیشتری تلاش خواهند کرد. این مربی هم کسی است که همه چیز را در مورد بازیکنان می‌داند. در تیم زیر 23 سال الاهلی بوده و از نظر روحی و فرهنگی شناخت کاملی روی بازیکنان دارد. او می‌خواهد که نظم و بازی خوبی نشان بدهد و می‌دانیم که در شکل بازی الاهلی تغییراتی ایجاد خواهد شد. می‌دانیم که الاهلی خط حمله قدرتمندی دارد و ما هم آماده‌ایم تا با این تغییرات روبه‌رو شویم.

برانکو درباره بازیکنان یک اخطاره پرسپولیس و در پاسخ به این سوال که آیا آنها احتیاط خواهند کرد و اینکه آیا با بازیکنانش درباره اخطارهای بی‌مورد صحبت کرده است یا نه؟ گفت: اولا اینکه راجع به داوری اعتراض خود را اعلام می‌کنیم. همچنین ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اینگونه نیست که از حالا به فکر بازی بعدی باشیم. در واقع تمرکزمان روی دیداری است که برگزار می‌شود که ممکن بازیکنی باشد یا نباشد. پس از آن به فکر دیدار آینده خواهیم بود. ما نمی‌توانیم از بازیکنان بخواهیم که صد درصد برنده شوند یا اینکه نمایش کاملی را چه در بازی‌های ملی و چه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی ایران از صعود بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ برلین، تیم ملی گلبال ایران در  ششمین مسابقه خود مقابل مونته نگرو ۶ بر ۱۱ شگست خورد و  با سه برد و سه باخت از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.  

تیم ملی گلبال کشورمان در این مسابقات در گروه یک با تیم‌های برزیل، ژاپن، سوئد، آلمان، لهستان و مونته‌نگرو همگروه بود و مقابل سوئد، آلمان و لهستان پیروز شد، اما مقابل تیم‌های ژاپن، برزیل و مونته‌نگرو نتیجه را واگذار کرد.  

برزیل و ژاپن تیم‌هایی بودند که از گروه یک به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی کره شمالی پس از ۱۷ سال
  • ادعای جنجالی بعد از حذف: بازیکنانم را هوایی کردند
  • هواداران الاهلی و پرتاب لیوان های آب به سمت بازیکنان النصر همراه با شعار مسی مسی / فیلم
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • تیم ملی ایران از صعود بازماند
  • الحوثی: آمریکایی‌ها با مجازات سختی مواجه خواهند شد
  • بلوچستان سهمش را در پرسپولیس می‌گیرد!
  • تیم ملی تنیس ایران از صعود به گروه دوم دیویس کاپ بازماند
  • از آخرین دور مذاکرات ایران و آمریکا در مسقط چه می دانیم؟/ تلاش تهران و واشنگتن برای پرهیز از رویارویی مستقیم