Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@03:00:21 GMT

پیکر نوجوان مفقود در گرگان‌رود پس از ۱۲ روز پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۷۶۵

پیکر نوجوان مفقود در گرگان‌رود پس از ۱۲ روز پیدا شد

فرماندار شهرستان کلاله گفت: پیکر نوجوان ۱۵ ساله غرق شده در گرگان‌رود، پس از ۱۲ روز با تلاش نیروهای امدادی پیدا شد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاله، علی اصغر بیانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیدا شدن پیکر نوجوان مفقود در گرگان‌رود اظهارداشت: پیکر فرشاد آشورزاده نوجوان دهنه‌ای که 12 روز پیش در گرگانرود و هنگام شنا غرق شده بود، دقایقی‌ قبل در روستای صوفیان از درون رودخانه پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر، آتش نشانی، بسیج و غواصان برای پیدا کردن پیکر نوجوان مفقود شده تلاش کردند.

حضور 100 گروه جهادی در پلدختر؛ 2800 نیرو جهادی به مردم سیل زده خدمت رسانی کردند1000 بسته لوازم خانگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران به مناطق سیل‌زده ارسال شد+ فیلمجشن نیمه شعبان در مناطق سیل‌زده خوزستان+تصویر

فرماندار شهرستان کلاله گفت: فرشاد آشورزاده نوجوان 15 ساله اهل روستای دهنه شهرستان کلاله برای شنا به رودخانه گرگانرود رفته بود که به علت سرعت بالای جریان آب غرق شد و با تلاش‌های فراوان نیروهای امدادی پس از 12 روز جسد وی پیدا شد.

بیانی افزود: نیروهای امادی از گرگان، گنبدکاووس و کلاله برای یافتن پیکر این نوجوان تلاش کردند و جسد وی به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

R41471/P4001/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌ های ناموفق اوکراین برای نفوذ به خاک روسیه

وزارت دفاع روسیه از تلاش‌های مکرر و ناموفق اوکراین برای ورود به خاک روسیه در روزهای انتخابات خبر داد و اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ نظامی اوکراینی در این عملیات کشته شده‌اند.   به گزارش ایسنا، وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته با چندین تلاش خرابکاران اوکراینی و نیروهای تجسسی این کشور برای ورود به خاک روسیه از مرزهای بلگورود و کورسک جلوگیری کرده و حدود ۳۰ نظامی اوکراینی را کشته است.   وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در نواحی هم‌مرز با بلگورود و کورسک، نیروهای روسیه یک حمله همه‌جانبه به کانون سربازان و تجهیزات دشمن وارد کردند.   به گفته این وزارتخانه، گروه‌های خرابکاری و تجسسی اوکراینی را سعی داشتند از محله پوپیوکا در استان سومی و از محلات «اسپوداریوشینو» و «کوزینکا» در منطقه بلگورود به خاک روسیه نفوذ کنند که نیروهای مسلح روسیه با این حملات مقابله کردند.   مسکو همچنین اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین علاوه بر ۳۰ سرباز، دو تانک، دو خودروی زرهی و یک موشک‌انداز چندگانه را نیز از دست دادند.   در ویدئویی که وزارت دفاع روسیه آن را منتشر کرده، تلاش نیروهای اوکراینی برای ورود به خاک روسیه از روستای «کوزینکا» در بلگورود مشاهده می‌شود که نظامیان روسیه با آن مقابله می‌کنند. این حمله توسط ارتش و نیروهای مرزبانی روسیه دفع شد.   همچنین ساعاتی پیش فرماندار بلگورود از یک حمله توپخانه‌ای دیگر توسط اوکراین خبر داد؛ حمله‌ای مرگبار که ۲ کشته و سه زخمی به دنبال داشت. این حملات در حالی صورت گرفت که انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه از جمعه آغاز شده و فردا (یکشنبه) به پایان خواهد رسید.   کرملین می‌گوید هدف اوکراین از افزایش شدت و میزان حملات به خاک روسیه، تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات و ناامید کردن مردم روسیه است. با این حال، روزنامه واشنگتن‌پست پیش‌تر گزارش داد که با وجود حملات توپخانه‌ای گسترده نیروهای اوکراین علیه بلگورود، مردم این شهر حضور پررنگی در مراکز رای‌گیری داشته و در انتخابات شرکت کرده‌اند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر بی‌جان کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات شازند پیدا شد
  • کشف پیکر بی جان کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات شهباز
  • فعالیت ۳۸۰ مبلغ و مبلغه در گرگان
  • تلاش‌ های ناموفق اوکراین برای نفوذ به خاک روسیه
  • تارتار: اگر انگیزه نداشته باشیم در لیگ مشکل پیدا می‌کنیم
  • مادر فلسطینی: فقط اجساد فرزندان شهیدم را می‌خواهم! + فیلم
  • پیدا شدن جنازه فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای بادخور شهرستان قوچان
  • جنازه فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای بادخور پیدا شد