Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:10:47 GMT

روحانی مهمان کردستانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۷۷۰

روحانی مهمان کردستانی‌ها

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام بهمن مرادنیا، استاندار کردستان، خطاب به مردم کردستان به شرح زیر است:

مردم شریف استان فرهنگی کردستان؛ اولین سفراستانی رییس محترم جمهور آقای دکتر روحانی در سال ۱۳۹۸ را به استان کردستان به فال نیک می‌گیریم.

به یاری خداوند روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت میزبان آقای دکتر روحانی و جمعی از وزرا و اعضای محترم دولت تدبیر و امید خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم شریف این دیار قطعا مراسم استقبال بی مانندی را رقم خواهیم زد و تمامی اقشار جامعه در کنار هم، فرهنگی بودن خود را به نمایش می‌گذارند؛

لذا از همه مردم بزرگوار استان دعوت می‌کنم که روز چهارشنبه از ساعت ۹ صبح در استادیوم استقلال حضور بهم برسانند تا برگ زرین دیگری به افتخارات این استان فرهنگی اضافه کنیم.

حضور آقای دکتر روحانی در استان کردستان و همراهی مردم نجیب و شریف، یادآور سال‌های ۹۲ و ۹۶ خواهد بود که مردم گرانمایه بیش از ۷۳ درصد آرا خود را به نام ایشان تسلیم صندوق‌های رای کردند و قطعا این جلوه‌های اتحاد و انسجام ملی فراموش نخواهد شد.

لازم است اشاره کنم که هدف آقای دکتر روحانی از سفر به کردستان  شتاب‌بخشی بر روند همه جانبه توسعه‌ی استان می‌باشد و پروژه‌های متعددی در زمینه اقتصادی، زیربنایی آماده افتتاح و بعضا شروع عملیات اجرایی می‌باشد. به یاری خداوند آقای دکتر روحانی به محض ورود به سنندج بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای معزز، در استادیوم استقلال با مردم مهمان‌نواز دیدار خواهند کرد و بعد از آن با نخبگان، روحانیون، و فعالان اجتماعی، سیاسی فرهنگی و اقتصادی به گفتگو می‌نشینند و در این سفر جلسه شورای اداری برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی توسعه‌ی استان با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهد شد. بر خودم واجب می‌دانم که از همه مردم شریف استان دعوت کنم که با نشان دادن جلوه‌های فرهنگی و اجتماعی در استادیوم استقلال سنندج راس ساعت ۹صبح، همدلی و همراهی خود را به ثبت برسانند.

بهمن مرادنیا - استاندار کردستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان جامعه شورای اداری فرهنگی و اجتماعی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد

به گزارش جماران؛ به نقل از خبرآنلاین، بخش آنلاین روزنامه کیهان پس از توضیح سایت دکتر روحانی درباره بی‌اطلاع گذاشتن رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه از عملیات عین‌الاسد برای انتقام از ترور ناجوانمردانه سردار شهید قاسم سلیمانی، نوشته که «علی‌رغم تلاش مقامات، با توجه به ساعت عملیات و شرایط آقای روحانی، تماس با ایشان جهت اطلاع‌رسانی پیش از حمله مقدور نشد» که آشکارا پس گرفتن دروغ قبلی خود مبنی بر خواب بودن دکتر روحانی است.

کیهان از دروغ «خواب روحانی» در شب حمله به پایگاه عین‌الاسد عقب‌نشینی کرد اما برای توجیه بی‌اطلاع گذاشتن رئیس‌جمهور و دولت از این عملیات، دچار دو اشتباه دیگر شد: انکار اصل برگزاری جلسه‌ای که قرار بود بین دکتر روحانی و فرماندهان نظامی برگزار شود ولی لغو شد و اصرار بر قرار دادن رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی - و حتی خود شورا - در زمره افرادی که طبق اصل محرمانگی مطلق باید غیرمطلع باشند و تناقض آن با ادعای مقدور نبودن اطلاع به رئیس‌جمهور!

کیهان نیازی به جلسه نمی‌بیند!

بخش آنلاین روزنامه کیهان پس از توضیح سایت دکتر روحانی درباره بی‌اطلاع گذاشتن رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه از عملیات عین‌الاسد برای انتقام از ترور ناجوانمردانه سردار شهید قاسم سلیمانی، نوشته که «علی‌رغم تلاش مقامات، با توجه به ساعت عملیات و شرایط آقای روحانی، تماس با ایشان جهت اطلاع‌رسانی پیش از حمله مقدور نشد» که آشکارا پس گرفتن دروغ قبلی خود مبنی بر خواب بودن دکتر روحانی است.

البته کیهان پس از اطلاع از اصل موضوع که مقامات ارشد نظامی از رئیس‌جمهور درخواست ملاقات فوری کرده بودند و او در منزلش منتظر آن‌ها بود اما این قرار از سوی درخواست‌کنندگان در آخرین ساعات لغو شد، اول نوشته «منطقاً برای اطلاع‌رسانی زمان حمله، نیازی به تشکیل جلسه در منزل آقای روحانی نیست!» و بعد از آن نظر داده «تصمیم حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد در بامداد ۱۸ دی ۱۳۹۸ طبق قانون در سلسله مراتب فرماندهی نیروهای مسلح گرفته شده بود و با حفظ محرمانگی مطلق، مطلعین از این تصمیم حتی به ۱۰ نفر در میان کل نیروهای مسلح نمی‌رسید.‌ بدیهی است اجرای این تصمیم نیاز به هیچ جلسه‌ای خارج از چارچوب قانونی نیروهای مسلح نیز نداشت.»

این ادعای کیهان نه تنها نقض دروغ سابق خود هست بلکه برخلاف توصیه سایت روحانی که بپرسد چرا جلسه فرماندهان با دکتر روحانی لغو شده، اساساً منکر اصل اطلاع و هماهنگی با رئیس‌جمهور شده که رئیس شورای عالی امنیت ملی نیز هست.

تماسی که مقدور نشد!

نحوه پاسخ به ترور شهید سلیمانی در جلسه روز جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ شورای عالی امنیت ملی بررسی و چارچوب و قواعدی برای پاسخ احتمالی در آن جلسه مطرح شد و در نهایت تصمیم گرفته شد برای آن عجله‌ای نشود. چنانچه در بیانیه شورای عالی امنیت ملی که عصر روز ۱۳ دی منتشر شد، آمده بود: «جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبه‌رو خواهند شد.»

گرچه دریابان علی شمخانی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی اخیراً گفته عملیات موشکی علیه پایگاه عین‌الاسد بر اساس «تصمیم مورد اجماع» بوده و منظورش را مشخص نکرده که اجماع بین چه کسانی، اما اینکه دبیر شورا خود جزو مطلعین حمله بوده، طبیعتاً رئیس شورای عالی امنیت ملی را نمی‌توان از دایره مطلعین حمله حذف کرد! رئیس‌جمهور ایران را به خاطر محرمانگی تصمیم! حتی دقایقی قبل از عملیات مطلع نکرد ولی به نخست‌وزیر عراق اطلاع داد. علاوه بر آن، تماس با رئیس‌جمهور کشور «مقدور نشود» اما تماس با نخست‌وزیر عراق مقدور شود!

دولت خبط و خطا نداشت

نوشته کیهان تأیید مطلب سایت دکتر روحانی است که «رئیس‌جمهور و اعضای دولت دوازدهم به دلیل همین بی‌خبری از حمله به عین‌الاسد، در جریان استقرار پدافند هوایی با احتمال پاسخ متقابل آمریکا و تصمیم‌گیری درباره کلییر نکردن آسمان کشور - هرچند در حیطه اختیارات دولت نیست - و متعاقب آن فاجعه هواپیمای اوکراینی نبوده‌اند.»

البته سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در نشست خبری ۲۱ دی ۱۳۹۸ در پاسخ به این سؤال که آیا نباید فضای کشور چند ساعتی از پروازهای مسافری خالی می‌شد، خاطرنشان کرده بود: «از دید من هر وقت شرایط جنگی می‌شود باید این اتفاق توسط مسئولین ذیربط می‌افتاد، اما به هر ترتیب نیافتاد. اگر خبط و خطایی وجود دارد در بخش نیروهای مسلح است و در بخش دولتی و کشوری و شرکت فرودگاه‌ها هیچ قصور و تقصیری وجود ندارد.»

گرچه طبق گفته دکتر روحانی، دولت مسئولیتی برای کلییر کردن آسمان کشور به عهده ندارد و این مسئولیت برعهده دو نهاد است: اداره هواشناسی در صورت پیش‌بینی شرایط فوق‌العاده جوی و ستادکل نیروهای مسلح در مسائل امنیتی. (نشست خبری با خبرنگاران داخلی و بین‌المللی - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷)

دیگر خبرها

  • گردشگران خارجی از مهمان‌نوازی کردستانی‌ها می‌گویند + فیلم
  • «زندگی با آیه‌ها» همراه ۶۵ هزار کردستانی/خوشامدگویی به رسم مسطورا
  • فوت ۱۰ کردستانی در تصادفات جاده ای
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • آبان ۱۴۰۲؛ «این مملکت، مال حزب‌اللهی‌هاست!»
  • مشارکت ۷۵۰ هزار کردستانی در پویش غربالگری دیابت و فشار خون
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای اصالت است
  • ۴۶ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • 46 هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند