Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@05:20:31 GMT

روحانی مهمان کردستانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۷۷۰

روحانی مهمان کردستانی‌ها

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام بهمن مرادنیا، استاندار کردستان، خطاب به مردم کردستان به شرح زیر است:

مردم شریف استان فرهنگی کردستان؛ اولین سفراستانی رییس محترم جمهور آقای دکتر روحانی در سال ۱۳۹۸ را به استان کردستان به فال نیک می‌گیریم.

به یاری خداوند روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت میزبان آقای دکتر روحانی و جمعی از وزرا و اعضای محترم دولت تدبیر و امید خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم شریف این دیار قطعا مراسم استقبال بی مانندی را رقم خواهیم زد و تمامی اقشار جامعه در کنار هم، فرهنگی بودن خود را به نمایش می‌گذارند؛

لذا از همه مردم بزرگوار استان دعوت می‌کنم که روز چهارشنبه از ساعت ۹ صبح در استادیوم استقلال حضور بهم برسانند تا برگ زرین دیگری به افتخارات این استان فرهنگی اضافه کنیم.

حضور آقای دکتر روحانی در استان کردستان و همراهی مردم نجیب و شریف، یادآور سال‌های ۹۲ و ۹۶ خواهد بود که مردم گرانمایه بیش از ۷۳ درصد آرا خود را به نام ایشان تسلیم صندوق‌های رای کردند و قطعا این جلوه‌های اتحاد و انسجام ملی فراموش نخواهد شد.

لازم است اشاره کنم که هدف آقای دکتر روحانی از سفر به کردستان  شتاب‌بخشی بر روند همه جانبه توسعه‌ی استان می‌باشد و پروژه‌های متعددی در زمینه اقتصادی، زیربنایی آماده افتتاح و بعضا شروع عملیات اجرایی می‌باشد. به یاری خداوند آقای دکتر روحانی به محض ورود به سنندج بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای معزز، در استادیوم استقلال با مردم مهمان‌نواز دیدار خواهند کرد و بعد از آن با نخبگان، روحانیون، و فعالان اجتماعی، سیاسی فرهنگی و اقتصادی به گفتگو می‌نشینند و در این سفر جلسه شورای اداری برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی توسعه‌ی استان با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهد شد. بر خودم واجب می‌دانم که از همه مردم شریف استان دعوت کنم که با نشان دادن جلوه‌های فرهنگی و اجتماعی در استادیوم استقلال سنندج راس ساعت ۹صبح، همدلی و همراهی خود را به ثبت برسانند.

بهمن مرادنیا - استاندار کردستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان جامعه شورای اداری فرهنگی و اجتماعی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب ملی و جهانی برخی از رویدادهای فرهنگی کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: سالی که پشت سر گذاشتیم سالی پر رویداد در حوزه‌های فرهنگی، هنری و غیره بود که برخی از آنها بازتاب‌های جهانی و ملی داشت.

وی افزود: شورای نگهبان انتخابات پنج حوزه انتخابیه کردستان را تأیید کرد و امید که مجمع جدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعامل و تلاش بتوانند فعالیت کنند تا خدمت بهتری به مردم استان ارائه شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: سال آینده سال رونق پروژه‌های عمرانی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تمرکز روی اقتصادی و اشتغال فارغ‌التحصیلان باشد.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: سال جدید که مقارن با ماه رمضان است امید که سالی پر خیر و برکت برای همه مردم باشد.

کد خبر 6057422

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان : روحانی نماینده‌ای نداشته که در شورای نگهبان حاضر شود
  • واکنش به اظهارات طحان نظیف درباره ردصلاحیت روحانی
  • ادامه‌ی سریال جنجال‌ها بر سر رد صلاحیت روحانی
  • روحانی نماینده‌ای نداشته که در شورای نگهبان حاضر شود
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • بازتاب ملی و جهانی برخی از رویدادهای فرهنگی کردستان
  • حوزه هنری کردستان باید به پاتوق هنرمندان مبدل شود
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • انس کردستانی‌ها با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان
  • درخشش ورزشکاران کردستانی در رقابت‌های مچ‌اندازی باشگاه‌های کشور