Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی جدید الاهلی انگیزه زیادی دارد و در تیم زیر ۲۳ سال الاهلی بوده و از نظر روحی و فرهنگی شناخت کاملی روی بازیکنان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الاهلی عربستان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن در ادامه می‌خوانید:

*امیدوارم در این کورس پیشی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*می‌دانیم گروه سختی داریم، اما همه تلاش خود را برای صعود می‌کنیم.

*ماهینی که هنوز نمی‌تواند بازی کند، شایان مصلح و بودیمیر هم مصدوم هستند.

*می‌دانیم بازی سختی داریم، اما اینجا هستیم که به پیروزی برسیم.

*تقریباً هر چهار، پنج روز مجبوریم بازی کنیم و درگیر سه تورنمنت هستیم. البته چاره دیگری هم نداریم و مثل همیشه تلاش خواهیم کرد.

*وقتی سرمربی عوض می‌شود، تغییراتی هم با خودش به همراه دارد.

*سرمربی جدید الاهلی انگیزه زیادی دارد و در تیم زیر ۲۳ سال الاهلی بوده و از نظر روحی و فرهنگی شناخت کاملی روی بازیکنان دارد.

*راجع به داوری اعتراض خود را اعلام می‌کنیم.

*بازی به بازی پیش می‌رویم و اینگونه نیست که از حالا به فکر بازی بعدی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر برانکو ایوانکوویچ میزان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی پس از بازگشت کاروان تیم ملی ایران از ترکمنستان و کسب پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم در دیدار برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. موفق شدیم بازی سختی را با پیروزی پشت سربگذاریم. این بازی روی چمن فوق العاده سخت برگزار شد. تیم دیدار نسبت به بازی‌های قبل سخت و متفاوت بود.

گلر تیم ملی در واکنش به ثبت ششمین کلین شیت‌اش در تیم ملی گفت: امسال خیلی تلاش کردم در باشگاه موفق باشم ولی برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم، از امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

حسینی در ادامه در مورد شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی توضیح داد: ما در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی داشتیم، بعضی انتقادات وجود دارد که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

سنگربان تیم ملی در پایان در مورد حضور بازیکنان جوان مانند آرشا شکوری در تیم ملی گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را تغییر دهید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. قلعه‌نویی هم فکر کنم اولین‌بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

کد خبر 6063690

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • تفاوت آرژانتینِ بدون مسی و آرژانتینِ مسی!‏
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم