Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: دمای هوای استان بانفوذ سامانه سرد از فردا تا آخر این هفته ۱۶ درجه کاهش یافته و احتمال بارش برف در ارتفاعات وجود دارد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی از فردا به استان اظهارداشت: سامانه سرد بارشی به تدریج از دوشنبه به استان نفوذ کرده و سبب بارندگی، رعد و برق، در نواحی کوهستانی ریزش برف، مه غلیظ، وزش باد شدید، طوفانی شدن دریا و کاهش نسبی دما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هوای استان گلستان امروز بارانی است و شدت بارندگی از بعدازظهر دوشنبه بیشتر خواهد شد و تا سه‌شنبه ادامه دارد.

احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها در گلستان؛ دریای خزر مواج و طوفانی می‌شودکاهش 15 درجه‌ای دمای هوا در گلستان؛ احتمال آبگرفتگی معابر و افزایش روان‌آب رودخانه‌هاآبگرفتگی کویر لوت در شهداد بر اثر بارندگی‌های اخیر در کرمان+فیلم‌

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: دمای هوای استان بین روزهای شنبه تا چهارشنبه کاهش 16 درجه‌ای دارد و به 14 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و در ارتفاعات شاهد بارش برف پراکنده خواهیم بود.

رحمان‌نیا گفت: دمای هوای استان از روز پنجشنبه افزایش خواهد یافت و در این مدت آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها در مناطق مستعد و همچنین به علت ریزش برف درنواحی کوهستانی و پدیده مه غلیظ ، اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دریای خزر مواج است، افزود: بیشینه سرعت باد نزدیک ساحل 65 و دور از ساحل نیز گاهی بیش از85 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود و بیشینه ارتفاع موج در نزدیک به سواحل بین یک تا 2 متر و درفراساحل نیزگاهی بین یک تا 3 متر خواهد رسید.

انتهای پیام/

R41471/P4001/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز شدن سال جدید در مشهد و خراسان رضوی با سرما و باران

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه برای امروز جوّی به نسبت پایدار در بیشتر نقاط استان خراسان رضوی خواهیم داشت، افزود: فردا و در آخرین روز سال جاری، دمای هوای استان به طور موقت افزایش خواهد یافت و از روز چهارشنبه همزمان با نخستین روز سال جدید شاهد کاهش دما هستیم و تا انتهای هفته تغییرهای دمایی محسوسی رخ نخواهد داد.   زهرا عنایتی روز دوشنبه افزود: همچنین در این مدت افزایش سرعت وزش باد دور از انتظار نیست و این در حالی است که گاهی وزش باد شدید، همراه با خیزش گرد و خاک و در نواحی مستعد کاهش کیفیت هوا و میدان دید رخ خواهد داد.   کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شدت و میزان بارش ها از روز پنجشنبه هفته جاری در استان کاسته می‌شود و این در حالی است که در نواحی شمالی و ارتفاعات استان بارش پراکنده باران را خواهیم داشت.   وی گفت: برای روز جمعه و آخر هفته جوی به نسبت پایدار در استان خراسان رضوی حاکم خواهد بود.   عنایتی ادامه داد: بیشترین دمای هوای استان در شبانه روز گذشته مربوط به تایباد با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس و کمترین دما متعلق به فریمان با سه درجه ثبت شده است.   وی با اشاره به اینکه دمای هوای مشهد در شبانه روز گذشته بین هشت تا ۲۱ درجه بالای صفر در نوسان بود، گفت: دمای هوا در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سلسیوس و در ساعات سرد به ۹ درجه خواهد رسید.   عنایتی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان سرعت وزش باد از سرخس با حدود ۶۵ کیلومتر در ساعت ثبت شد.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ۴ درجه گرم‌تر می‌شود/ آغاز بارش‌های بهاری در استان
  • بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • آغاز شدن سال جدید در مشهد و خراسان رضوی با سرما و باران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۸ اسفند
  • سامانه بارشی در راه آذربایجان‌غربی است
  • هوای مشهد فردا دوشنبه ۲۷ اسفند نیمه ابری
  • هوای آذربایجان غربی از فردا برفی و بارانی می شود
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • وضعیت بارندگی در تهران از دوشنبه تا چهارشنبه ، روز اول عید
  • وزش باد شدید و وقوع کولاک در ارتفاعات زنجان پیش بینی شد