Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم پرسپولیس می‌گوید تمیش تمرینانت خوبی انجام داده است و برای بازی فردا (دوشنبه) مقابل الاهلی آمادگی لازم را دارد.

به گزارش ایسنا، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: همانطور که آقای برانکو گفتند بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمرینات خوبی انجام دادیم و تیم الاهلی را خوب آنالیز کردیم. ما در تمام بازی‌ها برای برد به میدان می‌آییم. امیدوارم که با نمایش خیلی خوب سه امتیاز این مسابقه را بدست آوریم که این سه امتیاز خیلی به صعود ما به مرحله بعد کمک می‌کند. امیدوارم دعای خیر مردم پشت ما باشد.

خلیل زاده در ادامه درباره اینکه در این بازی مثل بازی گذشته می‌تواند گلزنی کند، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند. مهم موفقیت تیم است. درست است در بازی قبل گل زیبایی زدم اما آن هم تلاش کل بازیکنان بود. ما یک تیم هستیم و برای یک هدف می‌جنگیم آن هم موفقیت تیم است. امیدوارم از این مرحله بتوانیم صعود کردیم. حالا اگر پیش آمد هم گل بزنیم اگر هم که نه، مهم موفقیت تیم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با دوربین کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از دیدار برابر کویت گفت: ۲ بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و هدف ما صعود به مرحله یک چهارم نهایی بود. در این مسابقات پله به پله جلو می‌رویم. کویت تیم قابل احترامی است و ما از گروه صعود کرده ایم و باید مراقب بازیکنانمان برای مرحله بعد باشیم. قطع به یقین تلاش می‌کنیم در این بازی برنده شویم و سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم.

وی ادامه داد اینکه کویت تا کنون شکست نخورده است برای ما مهم نیست و ما کار خودمان را می‌کنیم و ایده‌های ذهن خودمان را در زمین پیاده می‌کنیم.

تیم ملی ایران با ۶ امتیاز صدر نشین گروه است و از ساعت ۱۷:۳۰ در سومین دیدار به مصاف کویت خواهد رفت تا برای کسب صدرنشینی رقابت کند.

کد خبر 6085740

دیگر خبرها

  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!