Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ دسته اول فوتبال کشورمان در حالی این هفته‌ها حساس‌ترین روز‌های خود را سپری می‌کند که ۳ تیم صدر نشین به دنبال صعود به لیگ برتر و ۳ تیم قعر نشین برای ماندن در لیگ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تمامی این دیدار‌ها به طور همزمان و از ساعت ۱۷ برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان - خونه به خونه

۲ تیم مس رفسنجان و خونه به خونه بابل در شرایطی به مصاف یک دیگر می روند که با اکبر میثاقیان با پیروزی در بازی گذشته مقابل‌ قشقایی خیالش از بابت ماندن در لیگ آزادگان راحت شده است و بدون استرس تیمش را به مصاف نماینده شهر رفسنجان خواهد فرستاد. تیم فوتبال مس نیز در این بازی به عنوان تیمی در میدان حاضر می شود که با قرار گرفتن در جایگاه دهم جدول نه استرس صعود به لیگ برتر و نه ترس از سقوط به دسته پایین تر دارد.

گل گهرسیرجان - شهرداری ماهشهر

در حساس ترین رقابت این هفته لیگ دسته اول فوتبال کشورمان ۲ تیم صدرنشین وقعر نشین جدول به مصاف یک دیگر خواهند رفت. ۲ تیم در این مسابقه شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می کنند. گل گهری ها در این دیدار می توانند با یک تیر دو نشان بزنند و با برتری برابر نماینده ماهشهر هم حکم صعود خود را امضا کنند و هم یکی از نمایندگان استان خوزستان را روانه لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنند.

بادران تهران - آلومینیوم اراک

آلومینیوم اراک تیمی است که به دلیل حذف ۲ تیم از جدول لیگ یک به ناچار به استراحت پرداخت و همین می تواند دلیل جا ماندن این تیم از کورس صعود به لیگ برتر باشد، شاگردان فراز کمالوند از ۱۰۰ درصد شانس صعود به لیگ برتر تنها می توانند روی یک درصد آن حساب کنند و برای رسیدن به این مهم نیز چاره ای جز پیروزی برابر بادران ندارند.

کارون اروندخرمشهر - قشقایی شیراز

شاگردان هومن افاضلی خوب می دانند که به فوتبال و فاصله 3 امتیازی با هم استانی شان نمی توانند اعتماد کنند و برای بقا در لیگ تنها ۳ امتیاز دیدار برابر قشقایی است که می تواند خیال آن ها را برای ماندن راحت کند. از سوی دیگر تیم فوتبال قشقایی هم حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود و می تواند کار افاضلی و شاگردانش را به هفته آخر بکشاند.

فجرسپاسی -  مس کرمان

۲ تیم فجرسپاسی و مس کرمان در صورتی به مصاف یک دیگر می روند که هر دو تیم سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. این دو تیم اما در لیگ امسال به قرار گرفتن در میانه های جدول دل خوش کردند و دغدغه ای به عنوان صعود نداشتند. حالا هواداران این دو تیم باید به فصل بعد این رقابت ها دل خوش کنند تا شاید تیم هایشان جز مدعیان صعود در لیگ ۹۹-۹۸ باشند.

سرخپوشان پاکدشت - شاهین بوشهر

در دیگر بازی حساس این هفته تیم های شاهین بوشهر و سرخپوشان پاکدشت به مصاف هم خواهند رفت. این بازی می تواند یکی از مهم ترین بازی های تاریخ باشگاه شاهین باشد زیرا شاهینی ها برای صعود نیاز به 3 امتیاز دارند و این در شرایطی است که قرعه نحس استراحت در هفته آخر گریبان ویسی و تیمش را خواهد گرفت. سرخپوشان پاکدشت هم در این دیدار برای اثبات توانایی های خود به میدان خواهند رفت زیرا آن ها هفته گذشته شانس صعود به لیگ برتر را از دست دادند.

شهرداری تبریز- گل ریحان البرز

۲ تیم فوتبال شهرداری تبریز و گل ریحان البرز در شرایطی به مصاف یک دیگر خواهند رفت که نماینده تبریز برای ماندن در لیگ نیاز به کسب سه امتیاز دارد حتی اگر رقیبش تیم مدعی گل ریحان باشد. شاگردان مجتبی حسینی نیز برای رسیدن به لیگ برتر و صعود به ۳ امتیاز شیرین این دیدار دل بسته اند. سه امتیاز این دیدار برای هرکدام از ۲ تیم شیرین تر از عسل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

برنامه هفته سی و سوم لیگ آزادگان

ویسی: پیشنهاد مربیگری از لیگ دسته یک یونان داشتم

باشگاه بادران پاشازاده را اخراج کرد

انتهای پیام/

پیش بازی هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده

دربی حساس اصفهان می‌تواند جدول رده‌بندی لیگ برتر را به‌هم بریزد...

طرفداری| تیم فوتبال سپاهان در بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان ذوب آهن است.

اطلاعات بازی

هفته هفدهم لیگ برتر بیست و سوم ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: سپاهان - ذوب آهن

تاریخ و زمان: چهارشنبه 29 فروردین 1403؛ ساعت 16:30

مکان: نقش جهان - اصفهان

داوران: 

ترکیب سپاهان:

 

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ذوب آهن:

 

سرمربی: محمد ربیعی

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: -

گزارش بازی

 

حاشیه بازی   فرم بازی

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال