Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@10:49:56 GMT

همه برای یک هدف که موفقیت پرسپولیس است بازی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۸۱۴

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل الاهلی عربستان گفت: آقای برانکو به ما می‌گوید همیشه بازی‌ها سخت است و بازی آسان نداریم. ما در این یک هفته خوب تمرین کردیم و همه بازی‌ها برای ما سخت است چون بازی آسان نداریم. 

وی ادامه داد: امیدواریم که فردا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این ۳ امتیاز به ما کمک کند به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم مردم هم برای ما دعا کنند. 

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد اینکه مثل بازی رفت گل می‌زنید و در شرح وظایف شما گلزنی هم هست یا نه،‌ گفت: برای ما فرقی نمی‌کند و مهم موفقیت تیم است. اگر در بازی رفت گل قشنگی زدم تلاش کل بازیکنان تیم بود و فرقی نمی‌کند من گل بزنم یا بازیکنان دیگر. ما همگی یک تیم هستیم و برای یک هدف که موفقیت پرسپولیس است بازی می‌کنیم. امیدوارم که از این مرحله صعود کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس عربستان بازی بازی پرسپولیس عربستان هدف خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند

استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر خوب نتیجه گرفته اند. استقلال در دور برگشت، 3 بار مساوی کرده و 5 بازی را برده است و پرسپولیس هم در این دور 6 برد، یک مساوی و یک باخت داشته است.

به گزارش طرفداری، این پرسپولیس و این استقلال که یکی چشم نوازتر و دیگری نتیجه گیرتر در روزهای اخیر عمل کرده اند، می توانند در تمام بازیهای بعدی خود برنده شوند.

اگر این دو تیم در همه بازیهای بعدی خود برنده شوند (که البته دور از انتظار هم نیست)، اولین تیمهای تاریخ فوتبال ایران خواهند بود که مرز امتیاز 70 را در مسابقات لیگ برتر درنوردیده اند.

حتی در لیگهای 18 تیمی که تعداد بازیها 4 بازی بیشتر از لیگهای 16 تیمی است، هیچ تیمی نتوانسته از مرز امتیاز 67 فراتر برود و امروز پرسپولیس و استقلال این توان را دارند و تلاش خواهند کرد که با رسیدن به امتیاز فوق العاده 70، رکوردی تاریخی را در مسابقات لیگ برتر ثبت کنند.

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر هر کدام 23 بازی انجام داده اند، استقلال با کسب 50 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با کسب 49 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • فیلم/ خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۰ - پرسپولیس ۳
  • خلاصه بازی نفت‌آبادان ۰-۳ پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • موفقیت کاراته کای کردستانی در رقابت های کشوری
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم