Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی منچستریونایتد که از باخت تحقیر آمیز تیمش شوکه شده بود، از طرفدارانی عذرخواهی کرد که حتی پس از دریافت گل چهارم دست از حمایت تیم برنداشته بودند و آن‌ها را تشویق می‌کردند.

طرفداری- اوله گونار سولسشر پس از شکست سنگین منچستریونایتد مقابل اورتون، ابراز شرمندگی کرد.

از همان سوت ابتدایی همه چیز اشتباه پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها می‌خواهم از طرفداران عذرخواهی کنم. آن‌ها تنها کسانی هستند که امروز می‌توانند با بر تن داشتن نشان این باشگاه سر خود را بالا بگیرند چون ما نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. امروز از همه لحاظ شکست خوردیم و تنها جنبه‌ای که حریف را شکست دادیم، البته نمی‌توانم بگویم شکست دادیم ولی تنها جایی که از حریف بهتر بودیم، طرفداران فوق العاده ما بودند و من می‌خواهم بابت عملکردی که داشتیم عذرخواهی کنم.

برای مدتی طولانی فوق العاده بودیم و در این لیگ قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر سخت است، چه برسد به قهرمانی. شش تیم (در کورس) هستند و اورتون هم می‌خواهد جزو آن‌ها باشد. می‌دانیم کار زیادی در پیش داریم. باید با همکاری هم این کار را انجام بدهیم چون چیزی که دیدیم به اندازه کافی خوب نبود. باید از جایی شروع کرد و ما تمام توان خودمان را در این راه خواهیم گذاشت. دو بازی بسیار پر اهمیت مقابل منچسترسیتی و چلسی در اولدترافورد در راه است. آنجا جایی است که بهترین حمایت دنیا از ما صورت می‌گیرد. می‌توانیم اوضاع را دگرگون کنیم. در فوتبال هم اوضاع مثل زندگی می‌تواند سریعا عوض شود. باید از بد به خوب برسیم.

در سریع‌ترین زمان ممکن به یک بازی نیاز داریم چون باید این وضعیت را از خودمان دور کنیم. همه می‌توانند بگویند که این نمایش به اندازه کافی خوب نبود. ما این را می‌دانیم و بار دیگر از طرفداران عذرخواهی می‌کنیم.

اورتون در تمامی موارد پایه از ما بهتر بود. برای نتیجه گرفتن باید در خیلی موارد بهتر کار کنیم. استعداد هرگز کافی نیست. عملکرد مناسبی نداشتیم و این در شأن منچستریونایتد نیست. دستان‌مان را بالا می‌آوریم و از تمامی آن‌هایی که با باشگاه در ارتباط هستند، عذرخواهی می‌کنیم. چهارشنبه (در دربی منچستر) شانسی عالی برای جبران داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم