Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- فرمانده معظم کل قوا در حکمي سردار سرلشکر پاسدار محمدعلي جعفري را به مسئوليت قرارگاه فرهنگي و اجتماعي حضرت بقيةالله الاعظم اروحنا فداه منصوب کردند.

به گزارش ايرنا؛ متن حکم حضرت آيت الله خامنه اي به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
سردار سرلشکر پاسدار محمد علي جعفري
نظر به تمايل جنابعالي به حضور در عرصه هاي فرهنگي و نقش‌آفريني در جنگ نرم و با تقدير از تلاشهاي شايسته‌تان در دوران فرماندهي کل سپاه، شما را به مسئوليت قرارگاه فرهنگي و اجتماعي حضرت بقية الله الاعظم ارواحنا فداه منصوب مي‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهره‌گيري از ظرفيتهاي گسترده و توانمنديهاي ژرف در جامعه بويژه علماء ديني و نخبگان فرهنگي و جوانان جهادي و انقلابي براي گسترش و تبيين معارف انقلاب اسلامي بر پايه خطوط ترسيم شده در بيانيه گام دوم، با برنامه‌ريزي عالمانه و مدبرانه و تعامل و هم‌افزايي با مجموعه‌هاي فرهنگي سپاه و بسيج از جنابعالي انتظار مي‌رود.
توفيق شما را از خداوند متعال مسألت مي‌کنم.
سيد علي خامنه‌اي
1 ارديبهشت 1398
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۲۲ گروه جهادی طی ایام نوروز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری صبح یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: قرارگاه‌های جهادی خراسان جنوبی فعالیت خود را در قالب قرارگاه نوروزی شروع کرده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: البته به واسطه همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان تغییراتی را در نوع و شیوه برنامه‌های گروه‌های جهادی ایجاد کرده‌ایم.

هنری با اشاره به پویش «خانه دوست کجاست» گفت: در این پویش گروه‌های جهادی در محله خود خانواده‌های محروم و خانواده شهدا را شناسایی و در راستای رفع مشکلات آنان قدم بر می‌دارند و برنامه‌هایی چون افطاری ساده را خواهند داشت.

وی افزود: در ایام نوروز و ماه رمضان ۳۲۲ گروه جهادی با ظرفیت ۲ هزار و ۸۶۰ جهادگر در قالب ۱۱ قرارگاه جهادی منطقه‌ای و ۱۷۷ نقطه شهری و روستای فعالیت خواهند داشت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به همت جهادگران خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان در سیل افزود: یک گروه جهادی از طلاب از خراسان جنوبی به منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام کردیم و کمک‌های دو میلیارد ریالی قرارگاه‌های جهادی استان را به مردم سیل زده داشتیم.

وی گفت: در ایام انتخابات نیز پویش‌های مختلفی را برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات داشتیم و در روز رأی گیری نیز در نقاط مختلف خراسان جنوبی جهادگران آماده انتقال افراد سالمند و افراد دارای مشکلات جسمی به شعب رأی بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال ۱۳ شهریور روز حرکت‌های جهادی و امداد مردمی در شورای فرهنگ عمومی نامگذاری شده که پایه آن از خراسان جنوبی آغاز شده است.

هنری بیان کرد: این نامگذاری به مناسبت اولین اردوی جهادی در سال ۴۷ توسط مقام معظم رهبری در فردوس است.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که گروه‌های جهادی فعال را شناسایی و برای آنها گواهی صلاحیت فنی صادر کنیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی یادآور شد: دو هزار و ۳۴۷ اردوی جهادی با حضور ۲۳ هزار نفر در سال ۱۴۰۲ برگزار شد که ارزش مالی و ریالی خدمات این عزیزان ۳۱۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 6056850

دیگر خبرها

  • «قواعد تفسیری مقام معظم رهبری» با ویرایش جدید منتشر شد
  • کتاب جدیدی درباره رهبر انقلاب در بازار کتاب
  • انتشار ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»
  • «روش،‌ گرایش و قواعد تفسیری رهبر انقلاب در بازار کتاب
  • فعالیت ۳۲۲ گروه جهادی طی ایام نوروز در خراسان جنوبی
  • جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد
  • دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است
  • سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز الگوی موفق کشوری شد
  • معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیه الله (عج) عنوان برتر کشور را کسب کرد
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند