Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@04:12:57 GMT

جوان خلخالی در رودخانه قزل اوزن غرق شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۰۵۸

جوان خلخالی در رودخانه قزل اوزن غرق شد

به گزارش ایرنا، امدادگران هلال احمر پس از اطلاع از موضوع عملیات جستجو را برای کشف اثری از این جوان در رودخانه قزل اوزن شروع کرده اند.
تلاش امداگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان های خلخال و کوثر برای یافتن این جوان غرق شده در رودخانه همچنان ادامه دارد.
رودخانه قزل اوزن در طول 90 کیلومتر از حوزه استحفاظی خلخال ودر منطقه خورش رستم این شهرستان جریان داشته واز مناطق جنوب غربی آن عبور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جمعیت هلال احمر هلال احمر جوان رودخانه اوزن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بانو یزدی در ارتفاعات دره گاهان تفت

سید قاسم گلشن رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت: بعدازظهرامروز ساعت ۱۶:۲۵ در پی تماس تلفنی اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر مصدوم شدن یک بانو ۲۷ ساله در ارتفاعات دره گاهان بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر این شهرستان به محل حادثه اعزام شد. 

وی  گفت: نجاتگران هلال احمر پس از رسیدن به محل حادثه و فرد حادثه دیده که از ناحیه پا مصدوم شده بود اقدامات اولیه امدادی را انجام و با استفاده از تجهیزات کوهستان و بسکت وی را به پایین کوه منتقل و جهت سیر ادامه درمان به خانواده وی تحویل داده شد.

وی در پایان با بیان اینکه این حادثه ساعت۱۸:۳۵ به پایان رسید، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط منطقه کوهستانی تفت و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روز‌ها رخ می‌دهد، ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم، ضمن این که شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره ندای امداد ۱۱۲ ارتباط برقرار کنند تا در صورت لزوم، نیرو‌های امدادی در حداقل زمان به محل اعزام و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از ۴ ماه
  • نجات بانو یزدی در ارتفاعات دره گاهان تفت
  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • رودخانه ماشکید مهرستان قربانی گرفت
  • آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد
  • بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان