Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@09:50:51 GMT

صعود تفتیان به نیمه‌نهایی دوی ۱۰۰ متر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۲۱۶

صعود تفتیان به نیمه‌نهایی دوی ۱۰۰ متر

خبرگزاری میزان- حسن تفتیان به نیمه‌نهایی دوی ۱۰۰ متر قهرمانی آسیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان؛ در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا که در شهر دوحه قطر برگزار می‌شود، حسن تفتیان نماینده ۱۰۰ متر کشورمان توانست با ثبت زمان ۱۰.۲۶ ثانیه از مرحله مقدماتی به دور نیمه‌نهایی صعود کند.

در این گروه دوندگان بحرین و قطر با رکوردهای 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

15 و 10.22 ثانیه اول و دوم شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن تفتیان فدراسیون دوومیدانی دوی 100 متر میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب سومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران دیشب  با دیدار دو تیم شهداب یزد و ایفاسرام اردکان به پایان رسید.

در این مسابقه تیم شهداب یزد به دومین برد متوالی خود برابر ایفاسرام اردکان دست یافت تا به عنوان سومین تیم مرحله نیمه‌نهایی معرفی شود. قبل از شهداب صعود دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران به مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده بود.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد در مسابقه دوم با ایفاسرام سه بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند تا در مجموع به نوزدهمین برد خود در این فصل از لیگ برتر مردان دست یابند.

محمد ابراهیم‌زاده و حمید راهجردیان، ناظران این مسابقه بودند که به مدت ۱۱۲ دقیقه طول کشید.

احمد سرمست، محمد آقایی و مرتضی حسن علائی نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این دیدار را انجام دادند.

در ست سوم این مسابقه و در امتیاز ۲۴ بر ۲۳، به دلیل اعتراض بازیکنان دو تیم، بازیکن شماره ۱۰ ایفاسرام (امیرضا سرلک) کارت قرمز دریافت کرد و شماره ۸۸ شهداب (محمدرضا حضرت‌پور) نیز کارت قرمز گرفت.

کارت قرمز همزمان به هر دو تیم داده شد که اعتراض مربیان دو تیم را به همراه داشت. توضیح اینکه تشنج این بازی تشنج بازی از بازیکن شماره ۸۸ شهداب شروع شد و در زیر تور با الفاظ تند بازیکن ایفاسرام را تحریک کرد و داور مجبور شد به بازیکنان هر دو تیم کارت قرمز دهد.

همچنین این دیدار یک کارت زرد داشت که از سوی داور نخست به علیرضا مباشری بازیکن شماره ۲۰ ایفاسرام نشان داده شد.

مهدی مهدی بازیکن مصدوم شهداب یزد و فرزندش از جمله تماشاگران این مسابقه بودند که با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر در سالن فدراسیون برگزار شد.

شهداب یزد در مرحله نیمه‌نهایی حریف برنده نهایی جدال دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه خواهد شد که رقابت این تیم‌ها به بازی سوم کشیده شده است.

تیم شهداب یزد در پایان مرحله مقدماتی رده سوم را با ۱۷ برد و ۵۲ امتیاز از آن خود کرد و ایفاسرام نیز با ۱۵ پیروزی و ۴۵ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهداب در مرحله مقدماتی (۲۴ آبان و ۱۱ بهمن) با ایفاسرام بازی کردند که در هر دو مسابقه شهدابی‌ها سه بر یک فاتح میدان شدند و مدافع عنوان قهرمانی در دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی نیز به پیروزی رسید تا مقابل ایفاسرام هت‌تریک پیروزی ثبت کند.

تنها دیدار باقی مانده مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر دوشنبه ۲۸ اسفندماه برگزار می‌شود تا از بین دو تیم شهرداری ارومیه و طبیعت، چهارمین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز‌های پنجم و هفتم فروردین سال ۱۴۰۳ پیگیری خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها روز نهم فروردین به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی کره شمالی پس از ۱۷ سال
  • صعود دُرنا‌ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود دُرناها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود درناها به نیمه‌نهایی لیگ والیبال
  • پیروزی دراماتیک چلسی و صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی
  • ملی پوشان گلبال ایران از صعود به نیمه نهایی باز ماندند
  • گواردیولا؛ پادشاه نیمه نهایی
  • شهداب سومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی
  • رکورد شگفت انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • رکورد شگفت‌انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی