Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@11:10:49 GMT

مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن مدیریت ایران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۲۱۸

مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن مدیریت ایران برگزار شد

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک پپاسارگاد، مجمع عمومی سالیانه انجمن مدیریت ایران و همچنین مراسم تقدیر از نقش‌آفرینان مدیریت در ۲۸ فروردین 1398، در محل دانشگاه خاتم و با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از استادان و مدیران عضو انجمن مدیریت ایران برگزار شد.

 

در این مراسم آقایان پرویز گلستانی، جاوید جهانبخش، رضا صراف‌نهار و خانم نسرین روان‌دوست به عنوان هیئت رییسه مجمع حضور یافتند و پرویز بیات دبیرکل انجمن مدیریت ایران به ارائه گزارشی از عملکرد انجمن مدیریت ایران در سال 1397 پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازرس انجمن، گزارش مالی سال 1398 را قرائت کرد و آذر صائمیان قائم‌مقام دبیرکل انجمن نیز گزارشی پیرامون سند راهبردی ملی و بین‌المللی انجمن و برنامه‌های آتی آن را ارایه کرد.

در ادامه این مراسم مجید قاسمی رییس هیأت‌مدیره انجمن مدیریت ایران و رییس دانشگاه خاتم، طی سخنانی به ارائه خط مشی و سیاست‌های کلی انجمن در سال1398 پرداخت و با اشاره به بیش از ۶۰ سال فعالیت انجمن مدیریت ایران، گفت: فعالیت‌های سنجیده‌ای با کمک عزیزانمان در انجمن مدیریت ایران صورت پذیرفته و با نگاه به آینده، برنامه‌هایی متناسب با آهنگ تغییرات و پیشرفت‌های آتی، در نظر گرفته شده‌است.

وی با اشاره به حوادث طبیعی اخیر و همت همگانی در خدمت‌رسانی، به نقش انجمن در مدیریت بحران‌ها پرداخت و افزود: حفاظت از طبیعت، تنها به بحث منابع و محیط‌زیست محدود نمی‌شود و این موضوع تأثیرات و ابعاد گسترده‌ی فرهنگی و اجتماعی را نیز در بر می‌گیرد و ما موظفیم تمام ابعاد را در نظر بگیریم و برای حفظ و صیانت از سرمایه‌های کشور گام برداریم.

قاسمی در ادامه با تأکید بر نقش مؤثر آموزش تصریح کرد: گمشده‌ی ما آموزش است و آموزش می‌تواند ما را هدایت کند و به دانش و پس از آن به نوآوری برساند؛ آموزشی که مسئولانه پاسخگو باشد. بنابراین ما در سال جدید، تدوین دانشنامه مدیریت را به عنوان یکی از بحث‌های محوری و اساسی، در دستورکار داریم و برای تحقق این امر، دست استمداد را به سمت اساتید بزرگمان دراز می‌کنم. لازم است که ما در خصوص فلسفه مدیریت تبحر داشته باشیم و با علم به مبانی اساسی اندیشه‌های مدیریتی گام برداریم و به پوشش این خلأها توجه کنیم.

وی با تبیین ارتباط سازنده انجمن مدیریت ایران و دانشگاه خاتم گفت: برای پیشبرد اصولی دانشنامه مدیریت ایران، ما به ترتیب بر فرهنگ سازمانی، مسئولیت اجتماعی و مدیریت دانش تمرکز کردیم که یکی از دستاوردهای آن ایجاد جایزه‌ی مدیریت دانش است که با همکاران اتریشی‌ به انجام رساندیم. اکنون ما به پشتوانه‌ی مناسبی مجهز هستیم و می‌توانیم با ابهامات کمتری به تدوین دانشنامه‌ مدیریت بپردازیم. تأثیرات فعالیت‌های ما به حدی گسترده‌بوده‌است که اکنون سازمان‌ها در بحث‌های استراتژیکی، حتما ملاحظاتی در خصوص فرهنگ سازمانی را نیز پیاده‌سازی می‌کنند. بنابراین مسائل جدی و پایه‌ای که ما در انجمن مدیریت به آن پرداخته‌ایم، ثمرات ارزشمندی برای کشور داشته و خواهد داشت.

رییس هیأت‌مدیره انجمن مدیریت ایران با مرور سایر افتخارات و قدم‌های مثبتی که این انجمن برداشته‌ است و تأکید بر نقش فلسفه مدیریت در مواجهه مناسب با پدیده تکنولوژی و چالش‌های آن، افزود: با توجه به مرجعیت علمی انجمن مدیریت ایران و بیش از 60 سال خدمات این انجمن، امیدواریم که صداقت، صلابت، صمیمیت و شفافیت انجمن، روز به روز در اعتلای بیشتری قرار بگیرد و الگویی برای کشور باشد و در سایه‌ی بزرگان مدیریت کشور، سهمی مؤثر در سازندگی و آبادانی کشور داشته باشد و به نحو احسن خدمت‌رسانی کند.

در پایان این جلسه همچنین طی مراسمی از آقای دکتر سعید سهرابپور، آقای دکتر حسین اعرابی، آقای هرمز باقی، آقای مهندس پرویز گلستانی و آقای مهندس پرویز بیات، به‌عنوان نقش‌آفرینان مدیریت تقدیر شد؛ این تقدیر با توجه و تأکید بر مواردی همچون تحصیلات، تجربه‌ها، سوابق علمی و پژوهشی، تألیفات و اثرگذاری در حیطه‌های مدیریت آموزش، پژوهش و مشاوره انجام شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان چراغ بعدی برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت را روشن خواهد کرد

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری استانی گیلان سهامداران خود را برای ۱۶ فروردین جهت شرکت در مجمع دعوت کرده است بنا است استان خراسان جنوبی هم از سهامداران خود برای مجمع دعوت کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: نحوه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت تغییری نکرده و مشابه دو مجمع دیگر برگزار خواهد شد.

جعفری در پاسخ به این پرسش که مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها تا شهریور ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید؟ می‌گوید: حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهیم و جلسات توجیهی را با استان‌ها برگزار کردیم جلسه توجیهی با حدود ۱۰ استان در سال ۱۴۰۲ داشتیم در نهایت حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهیم که در چارچوب مصوبه شورای عالی بورس مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برگزار شود.

گفتنی است، پیش از این مجمع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی خراسان شمالی و زنجان برگزار شده است‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • گیلان چراغ بعدی برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت را روشن خواهد کرد
  • برپایی مراسم تعزیه‌خوانی با حضور هنرمندان درجه یک کشور
  • آگهی انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری تهران
  • آگهی برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری استان تهران
  • تحقق برنامه تحولی هلدینگ شوینده؛ کام سهامداران شیرین شد
  • سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۷۵ هزار میلیارد تومان می‌شود
  • جشن سالیانه باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار شد
  • شرط ادامه حضور سرخوش در انجمن حرفه‌ای‌های اسنوکر
  • شرط ادامه حضور امیر سرخوش در انجمن حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان
  • نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» برگزار می‌شود