Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@18:12:04 GMT

زنده زنده سوختن راننده پراید در پی برخورد با نیسان+عکس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۲۲۳

زنده زنده سوختن راننده پراید در پی برخورد با نیسان+عکس

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد وحشتناک دو دستگاه خودروی پراید و نیسان که منجر به آتش سوزی پراید شد، خبرداد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویر احمد جلال پوران فرد گفت: این تصادف در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه امروز یکشنبه، یکم اردیبهشت ماه ۹۸ در محور "یاسوج به بابامیدان" منطقه سرگچینه (بردکر) اتفاق افتاد که متأسفانه به‌علت برخورد دو خودرو و آتش سوزی پراید راننده پراید در خودرو سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه به محض اعلام این خبر به مرکز پیام اورژانس یاسوج بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شد، افزود: پرسنل اورژانس به محض دیدن صحنه آتش سوزی با یک کپسول آتش نشانی که در دست داشتند جهت خاموش شدن خودرو اقدام کردند اما متأسفانه به‌علت شدت آتش نتوانستند راننده خودرو را نجات دهند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هرچند بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی جهت خاموش کردن خودرو اقدام کردند و آتش را خاموش کردند اما متأسفانه راننده خودرو پراید به‌طور کامل در آتش سوخت.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیسان پراید استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کشته و مجروح شدن سه نفر در برخورد خودروی پراید و تیبا در جاده پاتاوه _ دهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکشنبه، بیست‌وششم فروردین، طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد پراید و تیبا در محور پاتاوه دهدشت (بعد از روستای بطاری به سمت دمچنار)، بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: در این حادثه متأسفانه سرنشین پراید مرد حدود ۵۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.

کد خبر 744371

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه