Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@07:11:48 GMT

ظریف به سرلشکر سلامی تبريك گفت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۲۲۴

ظریف به سرلشکر سلامی تبريك گفت

به گزارش جهان نيوز، در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با انتشار پیامی، این انتصاب را به سرلشکر سلامی تبریک گفت.
در متن پیام ظریف آمده است:
برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
با سلام و تحیت؛
انتصاب جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای شما در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد جواد ظریف
وزیر امور خارجه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: نیمی از کارکنان جوان سپاه دور از خانواده زندگی می‌کنند

فرمانده کل سپاه گفت: کارکنان سپاه در نقاط مرزی در حال حراست از امنیت ملی کشور و بخش بسیاری در سایت‌های موشکی و پدافندی اماده هر اقدامی هستند و تقریبا نیمی از کارکنان جوان سپاه امروز در هجرت و کملا دور از خانواده زندگی می‌کنند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در جلسه شورای عالی مسکن که صبح امروز با حضور رییس جمهور برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: کارکنان سپاه در نقاط مرزی در حال حراست از امنیت ملی کشور و بخش بسیاری در سایت‌های موشکی و پدافندی اماده هر اقدامی هستند و تقریبا نیمی از کارکنان جوان سپاه امروز در هجرت و کملا دور از خانواده زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: مسکن برای برای این کارکنان علاوه بر ایجاد آرامش خاطر موجب می‌شود بخشی از بار معیشتی از دوش این عزیزان برداشته شود به همین دلیل ما به مسکن تنها به عنوان بستری برای معیشت مطمئن نگاه نمی‌کنیم بلکه وسیله‌ای است برای اینکه همرزمانم بتوانند ماموریت‌های سخت و سنگین خود را با اطمینان خاطر انجام دهند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند که ما با یک برنامه ریزی در مرحله اول برای ۴۸ هزار نفر از این کارکنان اقداماتی را انجام دادیم و ۹ هزار ۱۰۰ واحد تحویل داده شده و ۲۰ هزار ۱۵۲ واحد نیز درحال ساخت است. اما ۵۲ هزار واحد کسری داریم تا بتوانیم نیاز‌های موجود را تامین کنیم.

سرلشکر سلامی گفت: تامین مسکن برای فاقدین مسکن برای ما بسیار مهم است و ۵۰ هزار واحد مسکن سازمانی را هم پیش بینی کرده ایم. اما سود بالای بانکی و حقوق پایین کارکنان وضعیت را دشوار می‌کند. امیدواریم با همکاری دولت بتوانیم نیاز کارکنان‌مان را تامین کنیم.

دیگر خبرها

  • «بلینکن» برای ششمین بار به غرب آسیا سفر می‌کند
  • ذوق‌زدگی روزنامه دولت از افشای فایل صوتی وزیر خارجه روحانی
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • یک انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • سرلشکر سلامی: نیمی از کارکنان جوان سپاه دور از خانواده زندگی می‌کنند
  • سرلشکر سلامی: ساخت حدود ۵۰ هزار واحد را در دستور کار قرار داده‌ایم
  • چند هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند؟
  • خبر خوش سردار سلامی برای کارکنان سپاه پاسداران
  • سرلشکر سلامی: ۱۰۰ هزار نفر در سپاه فاقد مسکن هستند